„Kto jak nie Ty?” – walka o zdrowie z myślą o najbliższych


„Kto jak nie Ty?” – walka o zdrowie z myślą o najbliższych
2021-01-25
Ponad połowa Polaków ma podwyższony poziom „złego” cholesterolu, jednak aż 65% osób, których ten problem dotyczy, nie zdaje sobie z tego sprawy. Dlatego marka Flora ProActiv rozpoczęła ogólnopolską kampanię edukacyjno-świadomościową „Kto jak nie Ty?”.

·        Ponad połowa Polaków ma podwyższony poziom cholesterolu LDL. Podwyższone stężenie cholesterolu oraz nadciśnienie tętnicze są przyczyną miażdżycy i jej powikłań, takich jak zawał serca czy udar mózgu[1].

·        Jednak aż 65% osób, których dotyczy problem podwyższonego cholesterolu LDL, nie zdaje sobie z tego sprawy – jest to ponad 12 milionów ludzi w Polsce[2].

·        Wbrew powszechnej opinii, podwyższony poziom cholesterolu we krwi nie dotyczy wyłącznie osób starszych. Statystyki wskazują, że 1/3 osób w wieku 18-35 lat ma podwyższony cholesterol[3].

·        Odpowiedzią na problem podwyższonego poziomu cholesterolu LDL jest podjęcie odpowiednich działań profilaktycznych – zachęca do tego marka Flora ProActiv w ogólnopolskiej kampanii „Kto jak nie Ty?”.

·        W ramach kampanii można skorzystać z kuponu na bezpłatne badania cholesterolu, dostępne na stronie ktojakniety.pl.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ponad połowa Polaków ma podwyższony poziom „złego” cholesterolu, jednak aż 65% osób, których ten problem dotyczy, nie zdaje sobie z tego sprawy. Dlatego marka Flora ProActiv rozpoczęła ogólnopolską kampanię edukacyjno-świadomościową „Kto jak nie Ty?”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi Polaków na potrzebę codziennego dbania o swoje zdrowie i konieczność regularnego badania się. Jest to istotne zarówno dla nas, jak i dla naszych najbliższych, którzy nas potrzebują.

Cholesterol występuje w każdej komórce naszego ciała i odgrywa istotną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu organizmu. Istnieją dwa główne typy cholesterolu, zazwyczaj zwane „dobrym” (HDL) i „złym” (LDL). Zbyt wysoki poziom „złego” cholesterolu LDL może prowadzić do rozwoju chorób serca.

Według szacunków, 19 milionów Polaków ma podwyższony poziom „złego” cholesterolu we krwi, a aż 65% osób, których dotyczy ten problem, nie jest tego faktu świadomych. Oznacza to, że ponad 12 milionów ludzi w Polsce nie wie o tym, że znajduje się w grupie podwyższonego ryzyka zachorowania na choroby układu krążenia, choroby serca, wystąpienia zawału czy udaru

Eksperci Europejskiego Towarzystwa Kardiologicznego w aktualnie obowiązujących zaleceniach stwierdzają, że istnieją jednoznaczne dowody na to, że obniżenie stężenia cholesterolu LDL powoduje redukcję ryzyka zachorowania na choroby serca i naczyń. Wyniki badań epidemiologicznych potwierdziły, że redukcja cholesterolu LDL powinna być pierwszorzędnym celem prewencji tych chorób. Obniżenie cholesterolu LDL o 40 mg/dl wiąże się ze spadkiem ryzyka zachorowań na zawał serca i śmiertelności z powodu chorób serca i naczyń o 21%"[4].

 

Skuteczna walka z cholesterolem

Odpowiednio zbilansowane posiłki oraz aktywność fizyczna to kluczowe elementy stylu życia, które pozwalają zachować zdrowie oraz utrzymać serce w dobrej kondycji. Wie o tym marka Flora ProActiv, która od wielu lat dba o serca Polaków. Kampania edukacyjna „Kto jak nie ty” ma szerzyć świadomość na temat ryzyka, jakie niesie ze sobą stan podwyższonego poziomu cholesterolu we krwi i zachęcać konsumentów do troski o swoje zdrowie – by robić to dla siebie, ale też z myślą o swoich najbliższych.

„Jako marka Flora ProActiv zdecydowaliśmy się podjąć działania, które zwrócą uwagę Polaków na konsekwencje, jakie niesie ze sobą problem podwyższonego poziomu „złego” cholesterolu. Jest to jeden z istotnych czynników rozwoju chorób sercowo-naczyniowych, a te są najczęstszą przyczyną zgonów w naszym kraju. Osoby, które zmagają się z podwyższonym poziomem „złego” cholesterolu, powinny zwracać uwagę na swoją dietę, sięgać po tłuszcze roślinne zamiast zwierzęcych, a także włączyć do swojego jadłospisu tzw. produkty funkcjonalne z dodanymi sterolami roślinnymi, jak właśnie Flora ProActiv, które mają udowodnione działanie obniżające cholesterol. Serdecznie zachęcamy wszystkich do sprawdzenia, czy także nas dotyczy problem podwyższonego cholesterolu – by to zrobić, wystarczy wykorzystać kupon na bezpłatne badanie dostępny na stronie www.ktojakniety.pl i podjąć codzienne działania profilaktyczne dla zdrowia serca” – mówi Angela Konieczko, Brand Manager marki Flora.

Siła steroli roślinnych

Jak potwierdzają badania kliniczne, występujące naturalnie w warzywach, owocach czy olejach roślinnych sterole roślinne częściowo hamują wchłanianie „złego” cholesterolu z przewodu pokarmowego do krwi. Jednak, by zauważyć korzyści związane z obniżeniem cholesterolu z ich pomocą, musielibyśmy każdego dnia zjeść aż 150 jabłek, 210 marchewek lub 425 pomidorów.

Dodane sterole roślinne w ilościach odpowiednich do obniżenia poziomu cholesterolu znaleźć możemy w produktach Flora ProActiv. Badania pokazały, że jedząc codziennie 1,5-2,4g steroli roślinnych, czyli 3 porcje (3x10g) Flory ProActiv dziennie w ramach zbilansowanej diety i zdrowego stylu życia, już po 2-3 tygodniach możemy obniżyć poziom „złego” cholesterolu o ok. 7-10%. Oznacza to, że włączając do diety produkty Flora ProActiv, możemy zapewnić sobie właściwy poziom cholesterolu we krwi, a tym samym - zadbać o nasze serce. Należy jednak pamiętać, że wysoki poziom cholesterolu jest tylko jednym z czynników rozwoju choroby wieńcowej serca i zmiana tylko jednego z nich nie daje gwarancji obniżenia tego ryzyka.

Wsparcie akcji

Kampania Flory ProActiv „Kto jak nie Ty?” zyska silne wsparcie mediowe, m.in. poprzez spoty radiowe. Przewidziana została również kampania display, posty promowane w social mediach oraz na YouTube. Działaniom towarzyszyć będą także aktywności PR oraz dedykowana aktywacja z influencerami prowadzona na Facebooku i Instagramie. Kampania będzie również nagłaśniana w miejscach sprzedaży – poprzez materiały POS, gazetki, digitalowe kanały własne klientów i prasę handlową.

Poniżej znajduje się link kierujący do spotu promującego akcję:

https://www.youtube.com/watch?v=P3dnXXgD8_4&feature=youtu.be



[1] Medonet, „Narodowy Test Zdrowia Polaków 2020”.

[2] Źródło: „Epidemiologia palenia papierosów oraz innych czynników ryzyka chorób układu krążenia w Polsce – badanie NATPOL 2011”.

[3] Jw.

[4] Wytyczne ESC dotyczące prewencji chorób układu sercowo-naczyniowego w praktyce klinicznej w 2016 roku.

.tb_button {padding:1px;cursor:pointer;border-right: 1px solid #8b8b8b;border-left: 1px solid #FFF;border-bottom: 1px solid #fff;}.tb_button.hover {borer:2px outset #def; background-color: #f8f8f8 !important;}.ws_toolbar {z-index:100000} .ws_toolbar .ws_tb_btn {cursor:pointer;border:1px solid #555;padding:3px} .tb_highlight{background-color:yellow} .tb_hide {visibility:hidden} .ws_toolbar img {padding:2px;margin:0px}

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna1

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl