Firma » Reklama

Kubki czy filiżanki z logo - co wybrać do firmy?

Kubki czy filiżanki z logo - co wybrać do firmy?
Zobacz więcej zdjęć »
Najlepszy gadżet reklamowy to taki, który będzie towarzyszył na co dzień osobie obdarowanej, wytwarzając pozytywne skojarzenia z firmą. Nie bez przyczyny spada więc popularność upominków bezużytecznych – na korzyść tych, którymi można się posługiwać w trakcie dnia pracy.

Do szczególnie ciekawych gadżetów należy ceramika reklamowa – popularne kubki oraz nieco bardziej eleganckie filiżanki. Komu podarować kubek a komu filiżankę? Gdzie sprawdzą się takie gratisy?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:




Ceramika reklamowa – marketing na poziomie

Dobry gadżet niekoniecznie musi być spektakularny lub drogi – znacznie lepiej sprawdzają się przedmioty codziennego użytku. Korzystanie z nich nieustannie przypomina osobom obdarowanym o firmie, od której je dostały. To dlatego niesłabnącą popularnością cieszy się ceramika reklamowa.

Duży wybór upominków z tej kategorii znajdziesz na https://ceramika-reklamowa.com.pl/katalog/. Będziesz mógł wybierać spośród różnych modeli kubków, wykonanych odmiennymi rodzajami nadruku i graweru, stylowych logowanych filiżanek, ekologicznych i estetycznych butelek szklanych oraz innych naczyń, w których spożywanie napojów za każdym razem będzie wytwarzało pozytywne skojarzenia z marką. Kubki należą do najczęściej wręczanych upominków, filiżanki – do najbardziej eleganckich. Kiedy wybrać który z tych gadżetów?



Kubek – przydatny i sympatyczny upominek

Pierwszym wyborem powinien być kubek. To upominek ponadczasowy, zawsze witany z miłym uśmiechem – nie tylko w domu, ale i w firmie, naczynia i sztućce mają tendencję do znikania i tłuczenia się w niewyjaśnionych okolicznościach, dlatego kubków nigdy za dużo.

Możesz dobrać kubek do klienta oraz do swoich możliwości. Najprostsze opcje budżetowe zdobione popularnymi technikami zadruku to świetny gadżet na masowe imprezy. Warto wyposażyć w nie stoisko targowe czy konferencyjne. Zapas takich kubków powinien wozić w samochodzie każdy handlowiec, aby w razie potrzeby wręczyć klientowi niezobowiązujący, miły upominek.

Ciekawsze kształty i bardziej pracochłonne metody zdobienia, podnoszące cenę kubka, automatycznie wpływają też na ich jakość oraz postrzeganie. Taki prezent to już nie tylko kolejny gratis. Można nim śmiało obdarować starego, dobrego, sprawdzonego klienta, jak również całkiem nowego kontrahenta, który dopiero planuje nawiązanie relacji biznesowych – miły gest w postaci wręczenia kubka innego niż wszystkie na pewno zostanie doceniony.



Filiżanka z logo – dla wyjątkowych kontrahentów

Podarowanie filiżanki to jakby powiedzenie, iż traktuje się współpracę bardzo na serio. To eleganckie, stylowe i ponadczasowe naczynie służy już nie tylko do zwykłego picia napojów, ale do delektowania się chwilą. Jeśli filiżanki podarujesz w zestawie, istnieje duża szansa, że klient będzie w nich podawał kawę własnym kontrahentom, a twoje logo pójdzie w świat.

Również w kwestii filiżanek masz wiele opcji zdobienia do wyboru – od dyskretnego, niewielkiego, monochromatycznego logotypy, aż po barwiony grawer z kryształkami – niech zadecyduje twój budżet oraz waga, jaką przykładasz do konkretnego klienta.



Ceramika reklamowa w marketingu wewnętrznym

Istnieje jeszcze jedna funkcja gadżetów reklamowych – mogą one wspomagać marketing nie tylko na zewnątrz firmy, ale w jej strukturze. Pracownicy piszący logowanymi długopisami, w logowanych notesach, automatycznie stykają się z logotypem firmy i lepiej utożsamiają się z pracodawcą.

Tym większe znaczenie ma to w postaci kubków – porcja kawy czy herbaty to zawsze drobna przerwa – chwila oderwania się od obowiązków, konieczna dla przygotowania napoju. Pracownicy czują, że firma jest profesjonalna, skoro posiada własny zestaw naczyń, a to z kolei sprawi, że sami będą lepiej zmotywowani do pracy.

Kubek to jeden z najciekawszych praktycznych gadżetów. Używany na co dzień, przypomina osobie obdarowanej o firmie, która go dostarczyła a wśród pracowników niemal niepostrzeżenie wytwarza przywiązanie do firmy. Filiżanka spełnia podobną funkcję, jednak sprezentowanie jej jest dodatkowo niebagatelne i eleganckie. Niezależnie od tego, czy wybierzesz kubek czy filiżankę, będzie to wybór trafiony – każdy łyk kawy czy herbaty z logowanego naczynia przysporzy twojej firmie nieco więcej sympatii w oczach osoby obdarowanej.


Źródło fotografii: pixabay.com
Licencja: https://pixabay.com/pl/service/license



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »