Kuehne+Nagel ułatwia przebudowę samolotów pasażerskich na samoloty towarowe (P2F)


Kuehne+Nagel ułatwia przebudowę samolotów pasażerskich na samoloty towarowe (P2F)
2020-12-07
Firma Kuehne+Nagel opracowała kompleksowe rozwiązanie logistyczne do przebudowy samolotów pasażerskich na samoloty towarowe, tzw. P2F. Powodem rozszerzenia zakresu świadczonych usług w ramach rozwiązania KN InteriorChain są zmiany warunków rynkowych i malejące zapotrzebowanie na loty pasażerskie.

Wzrost na rynku lotniczych przewozów towarowych, przede wszystkim z uwagi na e-commerce, napędza potrzebę przebudowy ponad 1500 maszyn. Jest to wyzwanie inżynieryjne, które wymaga podjęcia szeregu skomplikowanych działań, zmieniających konstrukcję samolotu, m.in. instalację drzwi ładunkowych na głównym pokładzie, usunięcie wszystkich udogodnień dla pasażerów, czy instalację kraty podłogowej oraz paneli podłogowych, w celu zwiększenia dopuszczalnej wagi ładunków.

Rozwiązanie KN InteriorChain jest wynikiem bliskiej współpracy Kuehne+Nagel z dostawcami i Klientami oraz wieloletniego doświadczenia firmy na rynku lotniczym. Rozwiązanie bazuje na globalnej sieci lotniczej Kuehne+Nagel, działającej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, która zapewnia widoczność wszelkich części na każdym etapie ich podróży od producenta do inżyniera.

Przyjęcie podejścia modułowego i pojedynczego punktu kontroli, oferującego pełną widoczność przepływów materiałów wraz z numerami seryjnymi pozwalają zmniejszyć koszty i znacznie uprościć proces. Rozwiązanie obejmuje w pełni cyfrowe zarządzanie zamówieniami i dostawami, proaktywne zarządzanie transportem multimodalnym, odprawy celne, magazynowanie i wycofanie materiałów z eksploatacji.

Erik Goedhart, Global Head of Aerospace w Kuehne+Nagel, mówi: „Od wybuchu pandemii firma Kuehne+Nagel szybko dostosowała się do zmieniających wymagań rynkowych. Dzięki nowemu rozwiązaniu oferujemy teraz niezawodne, kompleksowe rozwiązanie do przebudowy wycofanych samolotów pasażerskich, dzięki czemu nasi Klienci mogą skalować swoją działalność, obniżać koszty i zwiększać pojemność ładunkową. Bardzo się cieszę, że wstępne rozmowy z liniami lotniczymi i firmami na temat rozwiązania P2F są obiecujące”.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kuehne + Nagel

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl