Laur Konsumenta 2012 i Grand Prix dla marki Tikkurila
Zakończyła się VIII edycja ogólnopolskiego plebiscytu, w którym konsumenci mogli wybierać najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii.
Tikkurila - dzięki nieodmiennie wysokiej jakości produktów - potwierdziła swą wiodącą pozycję w rynku otrzymując Srebrny Laur Konsumenta w kategorii farby. Ponieważ już po raz trzeci znalazła się na podium, dodatkowo otrzymała też wyróżnienie - Laur Konsumenta – Grand Prix.
Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, podczas którego wyłaniane są najpopularniejsze produkty i marki. W każdej kategorii prowadzony jest sondaż opinii na grupie ponad 900 respondentów. Badanie przeprowadzane jest trzema metodami: telefonicznie – o preferowane produkty i usługi pytane są losowo wybrane osoby z ogólnodostępnych baz, bezpośrednio – ankieterzy zbierają głosy osób odwiedzających centra handlowe, główne place i ulice największych miast a także przez Internet – gdy internauci oddają głosy bezpośrednio na portalu www.laur-konsumenta.pl, na serwisach tematycznych Spółki Agora czy oficjalnej stronie Rzeczy o Biznesie.
Kolejny raz konsumenci zaufali naszej marce. Poza Laurem Konsumenta otrzymaliśmy w tym roku wyróżnienie Grand Prix potwierdzające naszą wysoką i utrwaloną już pozycje rynkową. W plebiscycie bierzemy udział już trzeci raz – mówi Małgorzata Skąpska, PR Manager Tikkurila Polska S.A. Cieszy nas, że produkty z linii Tikkurila Optiva są doceniane przez użytkowników.
Linia Tikkurila Optiva to lateksowe farby akrylowe o doskonałych parametrach użytkowych, dostępne w tysiącach kolorów. Posiadają rekomendację Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.
Nadesłał:
milkas
|