Laurens Coster jedyną agencją marketingu zintegrowanego na polskim rynku korzystającą z IBM Unica
Laurens Coster jest jedyną agencją marketingu zintegrowanego na polskim rynku oferującą usługi w oparciu o technologię IBM Unica.
To narzędzie umożliwia automatyzację procesów marketingu i pozwala na prowadzenie wielu kampanii marketingowych równolegle, dopasowując komunikat do indywidualnego klient.
IBM Unica to pakiet narzędzi rozwijany od blisko 20 lat, przeznaczony dla firm prowadzących wiele kampanii marketingowych jednocześnie i polegający na automatyzacji działań. Dzięki zastosowaniu technologii IBM Unica - Laurens Coster może zaproponować swoim klientom dostosowanie działań do ich indywidualnych preferencji: „Jako pierwsi w tej części Europy, udostępniliśmy IBM Unica jako Marketing Service Provider, co umożliwiło firmom współpracującym z nami, prace przy użyciu nowoczesnego oprogramowania bez konieczności kosztownego wdrożenia. Korzystanie z tak zaawansowanych narzędzi było dotychczas zarezerwowane tylko dla największych organizacji, ponieważ wymagało nie tylko zakupu licencji, ale także zapewnienia odpowiedniej infrastruktury informatycznej oraz zespołu analityków.” - mówi Jan Biłyk, Prezes Laurens Coster.
IBM Unica pozwala zaplanować scenariusze działań marketingowych oraz zdarzenia, których pojawienie się spowoduje, że dany komunikat trafi do konkretnego odbiorcy. Przy użyciu tej technologii możliwe jest docieranie do poszczególnych klientów z różnym komunikatem, w różnym czasie i różnymi kanałami, bez konieczności zarzucania ich wieloma wiadomościami na raz. IBM Unica pozwala na dostarczanie zaawansowanych kampanii one-to-one w wielu kanałach, co umożliwia firmie Laurens Coster planowanie, projektowanie, uruchamianie, pomiar efektywności oraz analizę spersonalizowanych kampanii marketingowych przygotowywanych dla klientów. Umożliwia także sprawne zarządzanie różnymi kampaniami wielofalowymi (multi-wave) i wielokanałowymi (cross-channel) o dużej skali.
Na całym Świecie już ponad 2500 organizacji, setki tysięcy użytkowników korzysta z technologii IBM Unica. Pomaga ona przedsiębiorstwom usprawnić i zautomatyzować proces marketingu oraz stworzyć spójne kanały komunikacji dla marki i dzięki temu budować lojalność i satysfakcję. Pozwala także zoptymalizować wszystkie aspekty marketingu online i offline. Oprogramowanie firmy IBM ma na celu pomoc firmom w przyspieszeniu procesów biznesowych całej sprzedaży, generowaniu popytu oraz zamówień i ich realizacji. Nie bez powodu oprogramowanie to zostało uznane liderem rozwiązań marketingowych przez trzy główne instytucje badawcze: Gartner, Forrester oraz Jupiter. Laurens Coster dzięki technologii IBM Unica może efektywnie wykorzystać posiadane informacje przekazane mu przez klienta, a także dostosować je do specyficznych oczekiwań jakie wiązane są z przeprowadzaną kampanią. Dzięki temu rozwiązaniu marketing spersonalizowany staje się szeroko dostępny dla firm działających na polskim rynku, które chcą indywidualnie trafić do swoich klientów.
Nadesłał:
Naruszew
|