LECHENDY WCHODZĄ W EKO! STARTUJE NOWA AKTYWACJA KONSUMENCKA MARKI LECH


LECHENDY WCHODZĄ W EKO! STARTUJE NOWA AKTYWACJA KONSUMENCKA MARKI LECH
2020-10-19
Lech od lat wspiera ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do eko aktywności.

 Tym razem marka startuje z nową aktywacją - ekologicznym quizem „Lechendy wchodzą w eko". Do wygrania jest 10 000 bluz wykonanych z przyjaznych naturze materiałów, zaprojektowanych przez polskie Lechendy Streetartu!

Lech Premium, który od dawna promuje ekologiczne rozwiązania, między innymi czerpiąc energię z wiatru, rozpoczyna nową aktywację konsumencką „Lechendy wchodzą w eko". Konkurs przeprowadzany jest na www.lech.pl i trwa od 12 października do 27 grudnia br. Eko - quiz powstał
w ramach platformy Lechend, czyli zwykłych ludzi, których codzienne, drobne gesty mają wielkie znaczenie. Każde działanie skierowane w dobrą stronę może okazać się bohaterskim czynem, dzięki któremu można stać się prawdziwą Lechendą! Pogłębianie swojej wiedzy z zakresu ochrony środowiska, segregacja śmieci czy oszczędność energii - każda nawet najmniejsza inicjatywa proekologiczna, którą podejmujemy ma znaczenie.

Konkurs ma charakter eko-quizu, w którym można sprawdzić swoją wiedzę na temat ochrony środowiska, odpowiadając na szereg pytań dotyczących ekologii. Co zrobić, aby wziąć w nim udział
i mieć szansę na wygraną? Już teraz do sklepów trafią opakowania Lecha z informacją
o konkursie oraz grafiką „GRAJ O EKO BLUZY". W promocyjnej wersji dostępne będą piwa
o pojemności 500 ml (puszki i butelki) Lech Premium, Lech Free (lager), Lech Pils, a także Lech Premium (puszka 550 ml). Pod każdym kapslem i zawleczką Lecha objętego promocją znajduje się unikatowy kod, upoważniający do udziału w eko-quizie. Osoby, które w danym tygodniu udzielą najwięcej prawidłowych odpowiedzi zostaną nagrodzone wyjątkową bluzą. Do wygrania jest aż 10 000 egzemplarzy dostępnych w 10 różnych wzorach.

Wszystkie konkursowe bluzy zostały zaprojektowane przez Lechendy polskiego Streetartu (Sepe, Zbiok, Tuse oraz Noriaki). Stworzone przez artystów wzory nadruków nawiązują do ekologii, zaś same bluzy wykonane są w 80% z bawełny organicznej oraz w 20% z poliestru pozyskanego z recyklingu. Posiadają także certyfikaty Organic Content Blended (OCS blended) oraz Oeko-Tex Standard 100. Nadruk na bluzach został uzyskany dzięki wykorzystaniu ekologicznych, certyfikowanych farb wodnych.

Każdy gest, nawet ten z pozoru niewielki ma znaczenie i może dać powód do stania się Lechendą!
To jedno z głównych przesłań akcji, która podkreśla olbrzymia wagę codziennych czynów,
w tym drobnych gestów, które pomagają polepszyć stan środowiska.

Za koncepcję działań realizowanych w ramach kampanii „Lechendy wchodzą w eko" oraz przebieg konkursu odpowiada agencja Afekt. Kreację , działania w digitalu, stronę internetową oraz komunikację w social mediach powierzono Cut The Mustard. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Dynamo, postprodukcją - Televisor, zaś pomysł na koncept kreatywny TVC leżał po stronie agencji Bardzo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Za współpracę z influencerami oraz komunikację z mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

empot

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl