Lee Cooper i Lavard wśród modowych najemców Galerii Północnej
Galeria Północna zapełnia się szyldami kolejnych znanych marek modowych. Wśród najemców pojawi się salon brytyjskiego producenta odzieży jeansowej Lee Cooper oraz sklep polskiej marki Lavard, będącej synonimem nowoczesnych, eleganckich ubrań dla pań i panów.
Galeria Północna zapełnia się szyldami kolejnych znanych marek modowych. Wśród najemców pojawi się salon brytyjskiego producenta odzieży jeansowej Lee Cooper oraz sklep polskiej marki Lavard, będącej synonimem nowoczesnych, eleganckich ubrań dla pań i panów.
Już niedługo Galeria Północna stanie się modowym centrum północnej części Warszawy. Nowo budowane centrum handlowe zostanie oddane do użytku w trzecim kwartale bieżącego roku, a swoje salony zlokalizuje w nim ponad sto znanych i cenionych marek odzieżowych z Polski i z zagranicy.
Z każdym kolejnym najemcą firma GTC, właściciel i zarządca obiektu udowadnia, że Galeria Północna rośnie w siłę i jest gotowa do walki o klientów. Teraz ofertę modową nowego obiektu uzupełnią dwie kolejne marki – brytyjski producent odzieży jeansowej Lee Cooper oraz Lavard, polska marka sygnująca elegancką odzież i ubrania typu smart casual.
„Wierny jeansowi, dedykowany stylowi” – takim hasłem promuje swoje produkty Lee Cooper, jeden
z najbardziej znanych i lubianych producentów odzieży jeansowej w Europie. I z pewnością najstarszy, historia firmy sięga bowiem 1908 roku. 25 lat później Lee Cooper jest nadal ceniony przede wszystkim za uniwersalny styl i wysoką jakość. Już w III kwartale br. oferta firmy dostępna będzie także w Galerii Północnej, gdzie powstanie drugi salon firmowy sieci w stolicy i jednocześnie pierwszy, zlokalizowany na północy Warszawy. Wyłącznym dystrybutorem marki w Polsce jest firma Kamex II. Salon w Galerii Północnej zostanie stworzony w oparciu o nowy koncept sprzedażowy. Na klientów szeroki asortyment odzieży damskiej i męskiej oraz wykwalifikowana obsługa, która pomoże dokonać satysfakcjonujących zakupów.
Lavard jest polską marką z kilkudziesięcioletnimi tradycjami, która przebojem zdobywa rodzimy rynek mody. Ciekawe wzornictwo, znakomita jakość ubrań, wysokie standardy produkcji, poczucie komfortu
i nienagannego wyglądu przekładają się na zadowolenie klientów, a tym samym na liczbę nowo otwartych salonów w całej Polsce. Lavard śmiało konkuruje zarówno z największymi rodzimymi producentami odzieży, jak i międzynarodowymi markami. Obecnie marka Lavard, oprócz komplementarnej kolekcji mody męskiej, poszerzyła swoją ofertę także o linię eleganckich, modnych ubrań dla pań.
Galeria Północna stawia na różnorodność, w jednym miejscu chcemy zaoferować klientom możliwość dokonania kompleksowych zakupów i wyboru swojego stylu. Dlatego wierzę, że najnowsze sklepy Lee Cooper i Lavard idealnie wpiszą się więc w portfolio modowych najemców Galerii Północnej Brytyjska marka sygnująca odzież jeansową jest synonimem wygody i ponadczasowego designu. Lavard to zaś propozycja dla osób ceniących połączenie elegancji, wygody i dobrego styl. Obydwie marki cenią jakość i precyzyjnie dobierają lokalizacje pod swoje salony – mówi Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej.
Salon Lee Cooper zajmie powierzchnię 124,6 mkw., marka Lavard wynajęła lokal o powierzchni 157 mkw. W realizacji obydwu transakcji najmu pośredniczyła agencja JLL.
O Galerii Północnej
Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji
w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana
do użytku w stolicy od 11 lat. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum zaplanowano na III kwartał br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową.
Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 220 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle
i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.
Więcej na: www.galeriapolnocna.pl.
Nadesłał:
TbwaPR
|