Lena Lighting zmienia identyfikację wizualną


Lena Lighting zmienia identyfikację wizualną
2021-10-26
Nowy logotyp, identyfikacja zewnętrzna i strona internetowa. Zmiany, które wprowadza producent oświetlenia z Wielkopolski odzwierciedlają aktualną strategię firmy. Lena Lighting stawia w niej mocny akcent na design i ekologię.

Lena Lighting dynamicznie się rozwija, a w związku z tym zmienia się także strategia  firmy. Jeszcze mocniej stawiamy na design i ekologię. Pragniemy wykorzystywać naszą wiedzę, możliwości produkcyjne i najnowocześniejszą technologię, by oferować jak najbardziej energooszczędne oświetlenie. Oprócz korzyści dla środowiska naturalnego chcemy też wnosić wartość w zakresie unikalnego wzornictwa. Kierunki w jakich podążamy znalazły odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej firmy – mówi Marzena Lesińska – Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu Lena Lighting.

Istota zmian została ujęta w nowym logo. W projekt wprowadzono więcej światła i lekkości. Postawiono na harmonię, minimalizm i unikalną typografię,  odzwierciedlając kierunki, na których firma będzie się koncentrować w najbliższej przyszłości. Wyraźnie podkreślone zostało przywiązanie marki do unikalnego wzornictwa i proekologicznych wartości.

Zmianie uległa też strona internetowa. Nowa witryna zyskała nie tylko nowoczesną szatę graficzną, ale także szereg udogodnień. Projekt powstał w oparciu o najnowsze trendy User Experience oraz badania przeprowadzone w wielu krajach.

Wprowadzono także nową kolorystykę. Monochromatyczny logotyp symbolizuje dojrzały design, świadomy minimalizm i koncentrację marki na tym, co najważniejsze. Z kolei barwy dedykowane poszczególnym działom mają odzwierciedlać wyjątkowy zespół fachowców, złożony z osobowości o różnych umiejętnościach, talentach, który jest najcenniejszą wartością firmy.

Poprzez nową identyfikację Lena Lighting chce dać wyraźny sygnał, że nowoczesne oświetlenie to oprócz wartości funkcjonalnych i wizualnych również niezwykle ważny element zrównoważonego projektowania, które jest odpowiedzią na globalne zmiany klimatyczne.

__________________________________________________________________________________________

Lena Lighting S.A. - polski producent oświetlenia LED. Oferuje światowej klasy energooszczędne systemy oświetlenia dla przemysłu, budownictwa i inwestycji drogowych. Fabryka Lena Lighting jest wyposażona w najnowocześniejsze linie produkcyjne oraz własne centrum badawcze. Firma zatrudnia 210 osób odpowiedzialnych za projekty, badania, wzornictwo, produkcję i obsługę klienta. Rocznie Lena Lighting produkuje ponad 2 500 000 lamp i wdraża 50 nowych wzorów. Wiele z nich, jak TYTAN LED, QUEST PLUS LED, ASTRA LED, czy UV-C STERILON FLOW to bestsellery na skalę światową. Lena Lighting eksportuje swoje produkty do 70 krajów. Za rozwój marki odpowiadają ludzie, którzy z wielką pasją tworzą produkty słynące z najwyższych parametrów efektywności i energooszczędności. Produkcja i działalność firmy odbywa się w oparciu o kompleksowy system zarządzania środowiskowego ISO 14001.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Lena Lighting
http://www.lenalighting.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl