„Leny” – komiks od Lenovo
2011-06-01
Lenovo Polska przygotowało kolejną ciekawą propozycję dla sympatyków marki skupionych na portalu Facebook. Na oficjalnym fan page’u firmy pojawił się komiks pt. „Leny”.
Za przygotowanie publikowanych raz w tygodniu odcinków odpowiadają mistrzowie gatunku
– bracia Bartosz i Tomasz Minkiewicz.
Komiks w zabawny sposób przedstawia funkcjonowanie wybranych aplikacji komputerów Lenovo. Dzięki krótkim scenkom, których bohaterem jest tytułowy Leny – brand hero powołany do życia na potrzeby projektu, czytelnik dowiaduje się do czego służy i w jaki sposób działa oprogramowanie Active Protection System (APS) czy VeriFace, a także co się stanie kiedy na laptopa wyleje się kubek herbaty. A co się stanie? Nic groźnego, bo odporna na zalanie klawiatura odprowadzi ciecz specjalnymi kanalikami na zewnątrz, dzięki czemu ochroni wnętrze komputera.Bartosz i Tomasz Minkiewicz znani są ze specyficznego poczucia humoru, które prezentują w swoich pracach. Zasłynęli komiksem „Wilq Superbohater”, który był wielokrotnie nagradzany podczas Międzynarodowych Dni Komiksu w Łodzi (w 2004 roku zwyciężył we wszystkich kategoriach przewidzianych dla polskiego komiksu). W 2009 roku Śląski Klub Fantastyki przyznał braciom Minkiewicz prestiżową nagrodę Śląkfa w kategorii Twórca Roku. Fan page Lenovo Polska na Facebooku został założony w lipcu 2009 roku. Dzięki przemyślanym działaniom i konsekwentnie realizowanej strategii, której celem jest stały dialog z konsumentami, firmie udało się w krótkim czasie zbudować wokół marki aktywną społeczność użytkowników, których liczba przekroczyła już 56 000. Za aktywność Lenovo Polska na Facebooku odpowiedzialne są trzy strony – Lenovo Polska (marketing manager Tomasz Byskosz), agencja public relations – Agencja 21 oraz DeepSense – firma specjalizująca się w tworzeniu i wdrażaniu strategii obecności marek w social media. 56.56.Więcej informacji na profilu Facebook Lenovo. O firmie Lenovo Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest producentem urządzeń elektronicznych do użytku osobistego i czwartym pod względem wielkości dostawcą komputerów PC na świecie. Firma obsługuje klientów w ponad 160 krajach, a jej obroty sięgają 21 miliardów USD. Lenovo koncentruje się na konstruowaniu komputerów i mobilnych urządzeń internetowych o wyjątkowej jakości. Filarami działalności firmy są innowacyjność, efektywny łańcuch dostaw na całym świecie oraz konsekwentna realizacja strategii biznesowej. Od czasu przejęcia przez Grupę Lenovo działu komputerów osobistych IBM firma opracowuje, produkuje i sprzedaje niezawodne, wysokiej jakości, bezpieczne i łatwe w użyciu produkty techniczne oraz usługi. Lenovo produkuje biznesowe komputery legendarnej marki Think, konsumenckie komputery marki Idea, a także serwery, stacje robocze oraz mobilne urządzenia internetowe, takie jak tablety i smartfony. Lenovo ma duże ośrodki badawcze w Yamato w Japonii, Pekinie, Szanghaju i Shenzen w Chinach oraz w Raleigh w Północnej Karolinie (USA). Więcej informacji można uzyskać pod adresem www.lenovo.com. Kontakt dla mediów:Kinga KarelusAgencja 21kinga.karelus@agencja21.pl tel. 22 511 13 84www.agencja21.pl
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wasze komentarze (0):