Let’s Colour z Albedo Marketing


Let’s Colour z Albedo Marketing
2012-08-01
W tym roku właściciele 134 Sklepów Patronackich Dulux Centrum Malarskie mogli dołączyć do globalnego programu “Let’s Colour” i przesłać swoje propozycje miejsc, którym potrzebny jest ożywczy zastrzyk koloru. Spośród nadesłanych zgłoszeń, komisja Akzo Nobel wybrała 6 zwycięskich obiektów.

Wśród miejscowości, w których zostanie przeprowadzona akcja malowania obiektów użytku publicznego są Rypin, Włocławek, Brańsk, Wadowice, Klucze, Skawina. Z pomocą farb Dulux, lokalnych Sklepów Patronackich Dulux oraz przy udziale okolicznych mieszkańców kolorową metamorfozę przejdzie między innymi mur miejski w Rypinie, Hala Widowiskowo-Sportowa w Skawinie, mur więzienia w Wadowicach, czy też Przedszkole Publiczne we Włocławku.


Relacje zdjęciowe uwieczniające wielobarwne przemiany będą umieszczane na bieżąco na portalu Akzopedia, którego koordynacją zajmuje się Albedo Marketing.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

po@qaconsulting.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl