Letnia promocja modeli iRange Hyundai
    
        
    
                
        
        2020-08-11
        
        Wczoraj rozpoczęła się kampania promująca trzy miejskie modele marki Hyundai – nowy i10, nowy i20 oraz nowy i30. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
        
	
W sierpniu Hyundai rozpoczął kampanię promującą trzy ze swoich flagowych modeli osobowych – nowy i10, nowy i20 oraz nowy i30. Tym razem koreański producent stawia na miejskie modele z korzystnymi warunkami finansowania. Kampania startuje 10 sierpnia i potrwa do 20 września w TV, a do 30 września w mediach online.
Za lokalizację i produkcję spotu TV odpowiada agencja Artcore, za zaplanowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiedzialna jest agencja Havas Media.
Spot: https://www.youtube.com/watch?v=2FC32CQpMTg
        
            
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
         
                
                    
                
                
         
	
		
		Nadesłał:	
		
            PR Communication 
		 
	 
		 | 
	
		 | 
     
        
    
Wasze komentarze (0):