LG z kampanią Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?


LG z kampanią Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?
2019-07-16
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door™. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.

Lodówkę InstaView wyposażono w elegancki szklany panel. Wystarczy w niego dwa razy zapukać, aby włączyć światło i zajrzeć do środka bez otwierania drzwi lodówki oraz utraty zimnego powietrza. System podwójnych drzwi DOOR-IN-DOOR™ pozwala na łatwiejszy dostęp do podstawowych produktów, po które sięgamy najczęściej i zapobiega częstym zmianom temperatury wewnątrz lodówki.
 
Działania prowadzone są z wykorzystaniem kanałów ogólnopolskich TV oraz pakietu stacji tematycznych. Dodatkowo od 5 lipca rozpoczęła się kampania w wybranych kinach sieci NAM z wykorzystaniem 60s wersji spotu. Spot promujący lodówki LG można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=GpdG2UC3UfE&t=1s

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl