LIDL FRESH FOOD PARTNEREM MISTRZOSTW ŚWIATA W PIŁCE RĘCZNEJ – FRANCJA 2017


2016-12-09
Firma Lidl została Fresh Food Partnerem rozgrywanych w dniach 11- 29 stycznia we Francji Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2017.

Kibice polskiej reprezentacji będą mieli szansę zobaczyć swoją ulubioną drużynę na żywo – firma Lidl zaprasza do konkursów organizowanych na fanpage’u Lidl Polska i w mediach. Do wygrania będzie łącznie kilkadziesiąt biletów na mecze szczypiornistów, w tym pierwsze 20 będzie można zdobyć biorąc udział w konkursie rozgrywanym na fanpage’u Lidl Polska.

W odbywających się co dwa lata Mistrzostwach Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn wystąpią dwadzieścia cztery zespoły, w tym także reprezentacja Polski. To dwudzieste piąte globalne mistrzostwa szczypiornistów. Tym razem rozgrywane będą one na Starym Kontynencie, w stolicy Francji - po raz pierwszy z udziałem Lidla, jako Fresh Food Partnera Mistrzostw. Wszyscy fani rozgrywek będą mogli zdobyć łącznie kilkadziesiąt biletów, w tym 20 pierwszych w konkursie na fanpage’u Lidl Polska. Jeżeli podopieczni trenera Dujszebajewa awansują do kolejnych etapów rozgrywek, pula biletów do wygrania zostanie zwiększona o 20 na każdy mecz. „Firma Lidl aktywnie wspiera sport i sportowców. W 2016 roku zostaliśmy Fresh Food Partnerem drużyny kolarskiej Etixx Quick Step, która radzi sobie świetnie w najtrudniejszych wyścigach na całym świecie, a także licznych zawodów biegowych. Teraz mamy zaszczyt być Fresh Food Partnerem Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn. Będziemy obecni m.in. ze stoiskami ze świeżymi produktami w obiektach, w których będą rozgrywały się mecze. Trzymamy mocno kciuki za polską reprezentację!” – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Zachęcamy do regularnego śledzenia Fanpage’a Lidl Polska: https://www.facebook.com/lidlpolska/

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.

Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:

www.lidl.pl

Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/ https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Grońska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl