Lidl Polska promuje nowe pieluszki Lupilu w nowej kampanii sieci


Lidl Polska promuje nowe pieluszki Lupilu w nowej kampanii sieci
2021-07-08
Lidl Polska promuje w mediach nową serię pieluszek Lupilu – PREMIUM. W kampanii sieć podkreśla zastosowane w pieluszkach i pantsach PREMIUM aż 3 innowacyjne technologie zapewniające szybkie wchłanianie, przewiewność i chłonność aż do 12 godzin.
 
Kampania obejmuje aktywności w telewizji, radiu i digitalu, w tym współpracę z influencerami. Hasło przewodnie promocji brzmi: „Lupilu. Otula miłością”.

Trwająca obecnie kampania marki Lupilu jest związana z wprowadzeniem na rynek nowych pieluszek i pantsów PREMIUM. Przekaz podkreśla, że w nowych pieluszkach Lupilu PREMIUM zastosowano aż trzy innowacyjne technologie: 

Fast Dry, która zapewnia dwukrotnie szybsze wchłanianie wilgoci;
Air Tubes, czyli przewiewne kanaliki, które równomiernie rozprowadzają wilgoć           oraz pozwalają delikatnej skórze dziecka oddychać;
Long-lasting absorption, mikrokapsułki zapewniające chłonność aż do 12 godzin.

Produkty Lupilu PREMIUM mają wysoką jakość, ale są również bezpieczne. Nie zawierają one alergenów, perfum, lateksu ani chloru – dzięki czemu pozostają neutralne dla mikrobiomu skóry dziecka. Dodatkowo pieluszki Lupilu PREMIUM posiadają wskaźnik wilgotności, który podpowiada, kiedy należy zmienić ją na czystą. 

Pieluszki Lupilu PREMIUM dostępne są wyłącznie w sklepach stacjonarnych Lidl Polska oraz na Lidl-sklep.pl.
Kampania pod hasłem „Lupilu. Otula miłością” obejmuje spoty w telewizji oraz radiu. Dodatkowo będą prowadzone działania digital oraz współpraca z influencerami.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Grzes33

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl