Liferay: Co decyduje o sukcesie transformacji cyfrowej firm?


2019-05-17
Digitalizacja obsługi klienta, usprawnienie obszaru e-commerce, czy wdrożenie narzędzi analitycznych big data, to tylko niektóre z kluczowych kwestii wartych rozważenia przy transformacji cyfrowej biznesu.

O wszystkich będzie można dowiedzieć się już 21 maja br. podczas Liferay & Webtown Roadshow Warsaw 2019. Wydarzenie skierowane jest do osób, które chciałyby wdrożyć innowacje technologiczne w swoich firmach. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

 

Polska odsłona cyklu spotkań edukacyjnych Liferay Roadshow została przygotowana wspólnie
z Webtown – Platynowym Partnerem Liferay w Polsce, Austrii i na Węgrzech. Podczas wydarzenia prelegenci przedstawią możliwości oferowane przez Liferay DXP – platformę do tworzenia kompleksowych doświadczeń cyfrowych,  Liferay Commerce – wydajną platformą e-commerce B2B oraz Liferay Analytics Cloud – narzędziem do analizy i wizualizacji danych zagregowanych na platformie.

 

- Transformacja cyfrowa firm jest jedyną drogą do uzyskania przewagi konkurencyjnej
w dynamicznie zmieniającym się świecie. Każda firma, niezależnie od branży i skali działania, może wejść na ścieżkę innowacji. Korzystanie z rozwiązań Liferay pomaga firmom w szybkim
i efekywnym wdrożeniu technologii, które odpowiadają na wyzwania przyszłości oraz wspomagają codzienne zarządzanie.
– podkreśla Andreja Ivec, Senior Sales Manager CEE, Liferay.

 

Spotkania będą prowadzone przez Petera Kalmara, Dyrektora Generalnego oraz współzałożyciela Webtown, Piotra Sęka, Dyrektora Generalnego Webtown Poland
z 20-letnim doświadczeniem zawodowym w sektorze rozwiązań ICT i Aleksandra Salę, Dyrektora Generalnego Kolibro, który był uczestnikiem ponad 700 wdrożeń produktów biznesowych i technologicznych
. Głównym obszarem działalności Grupy Webtown jest opracowywanie dedykowanych systemów portalowych dla przedsiębiorstw opartych o unikalne rozwiązania, złożone zintegrowane portale oraz procesy oparte o standardy Liferay. Rola Webtown koncentruje się na projektach wymagających ukierunkowania na odbiorców, kompleksowej obecności w komunikacji online oraz UX. Webtown, w charakterze Platynowego Partnera Liferay, współpracuje z dużymi firmami sektora bankowego oraz energetycznego, takimi jak KBC Bank (K&H Hungary), NN Insurance, Raiffeisen Bank, UNIQA, MOL lub Eni (Agip).

 

Zapisy pod linkiem: https://www.webtown-group.pl/pl/liferay-webtown-roadshow-2019-warszawa#registration

 

 

Agenda Liferay & Webtown Roadshow

21 maja, 13:30-18:00, Samo Centrum Wszechświata, ul. Chłodna 29, Warszawa

13:30 – 14:00

Rejestracja uczestników

14:00 – 14:20

Powitanie gości

Piotr Sęk: kilka słów o Liferay i Webtown

14:20 – 14:40

Piotr Sęk: Jak Liferay DXP stał się prawdziwą platformą cyfrowych doświadczeń?

14:40 - 15:10

Aleksander Sala: Digital WorkPlace, jak rozpocząć projekt?

15:10 - 15:30

Péter Kalmár: Cyfrowa transformacja z Liferay DXP (case study)

15:30 - 16:00

Przerwa na kawę i networking

16:00 - 16:20

Piotr Sęk: Analytics Cloud + Liferay Commerce - jak te narzędzia mogą służyć Twojej firmie na co dzień?

16:20 - 16:40

Péter Kalmár: Przyszłość produktów Liferay (mapa drogowa
z najważniejszymi funkcjonalnościami)­­

16:40 - 17:00

 

Péter Kalmár: Przykłady wymagań klientów z czasów  6.x i porównanie z przyszłymi możliwościami z ery DXP

17:00 - 18:00

Networking

 

 

Prelegenci:

 

Peter Kalmar, Webtown

Peter Kalmar jest Dyrektorem Generalnym i Współzałożycielem Webtown, jedynego Platynowego Partnera Liferay w Europie Środkowej i Wschodniej. Jest odpowiedzialny za wdrażanie strategii biznesowej i prowadzenie firmy. Peter ma ponad 12 lat doświadczenia w pracy w sektorze technologii informatycznych, w szczególności w cyfryzacji przedsiębiorstw. Mieszka
i pracuje w Budapeszcie, na Węgrzech.

 

Piotr Sęk, Webtown Polska

Piotr Sęk jest Dyrektorem Generalnym Webtown Poland, polskiej spółki należącej do Grupy Webtown. Jest odpowiedzialny za działania operacyjne na rynku polskim. Ma ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w sektorze rozwiązań ICT w szczególności dla mediów cyfrowych/Internetu. Ma doświadczenie w zarządzaniu organizacjami, projektami i zespołami,
w których kluczowym elementem sukcesu na rynku było dostarczenie niezawodnej technologii IT. Prowadził jedne z najbardziej zaawansowanych projektów w obszarze rozwiązań technologicznych w branży mediów cyfrowych, jako lider projektu i główny architekt. Mieszka
i pracuje w Warszawie w Polsce.

 

Aleksander Sala, Kolibro

Doradca strategiczny, mentor, innowator, praktyk wdrożeń systemów komunikacji, zarządzania współpracą i wiedzą w organizacjach. Współautor pierwszej w Polsce książki o Intranetach
i kapitale intelektualnym. Wykładowca akademicki, autor licznych badań, artykułów i raportów dziedzinowych. Prekursor wdrożeń Intranetów/Digital WorkPlace. Twórca pierwszego w Polsce gotowego do wdrożenia Intranetu. Od 20 lat aktywnie pracuje w branży nowych technologii
i doradztwa biznesowego. Uczestnik ponad 700-set wdrożeń produktów biznesowych
i technologicznych dla ponad 150-ciu Klientów na całym świecie. Dyrektor Generalny Internale Poland – konkursu na najlepszy Digital WorkPlace i komunikację wewnętrzną.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Liferay
http://www.liferay.com/home

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl