Linia kosmetyków do twarzy Your CARE by Your KAYA już na wirtualnych półkach


Linia kosmetyków do twarzy Your CARE by Your KAYA już na wirtualnych półkach
2022-09-27
Your KAYA to polska marka organicznych artykułów menstruacyjnych oraz kosmetyków do pielęgnacji intymnej i całego ciała. Na polskim rynku szczególnie wsławiła się tymi pierwszymi, gromadząc ogromną, bo niemal 500-tysięczną rzeszę miłośników_czek ekologicznych, naturalnych rozwiązań na okres.

Dzisiaj oferta sklepu online powiększa się o zupełnie nowy rodzaj produktu - dwa specjalistyczne kosmetyki do twarzy otwierające linię Your CARE by Your KAYA.

Your KAYA właśnie powitała na swoich wirtualnych półkach krem nawilżający z ceramidami oraz żel do mycia twarzy z wąkrotą azjatycką. Autorska linii kosmetyków do twarzy to reakcja marki na trend „10 (lub więcej) kroków pielęgnacji twarzy" - wieloetapowych rutyn pielęgnacyjnych, w których nietrudno się pogubić. Pomysłodawczynią i twórczynią formuł obu produktów jest Angelika Jankowska - kosmetolożka z 7-letnim doświadczeniem i Product Development Coordinator w Your KAYA.

- Ta minimalistyczna linia jest odpowiedzią na potrzeby każdej cery - wiem, że „każda" to dość śmiały komunikat [śmiech], ale my mamy na to odpowiednie badania - opowiada Kaja Rybicka-Gut, współzałożycielka marki - Jestem dumna, że z czystym sumieniem możemy mówić o tym, że oba produkty zaopiekują się skórą problematyczną, suchą, tłustą, dojrzałą, z zaburzeniami płaszcza hydrolipidowego... Mamy wielkie szczęście, że pracujemy z absolutną specjalistką i pasjonatką pielęgnacji twarzy, Angeliką, która maksymalnie i ekspercko dopracowała nasze formuły.

Na początek klientki_ci poznają Your Remedy, czyli odbudowujący krem do twarzy na dzień i na noc z ceramidami, probiotykiem, niacynamidem i kompleksem nawilżającym NMF (Natural Moisturising Factors). Składniki te długotrwale nawilżają skórę, regulują jej mikrobiom, wyrównują koloryt, regulują pracę gruczołów łojowych, wygładzają drobne linie i koją podrażnienia.

Krem Your Remedy działa niekomedogennie, co potwierdza badanie kamerą VISIOPOR® PP 34 N. Co ważne, zyskał pozytywną opinię okulistyczną i jest odpowiedni do stosowania pod oczy i na powieki. Rezultaty badań aplikacyjnych kremu są więcej niż zadowalające: przy regularnym stosowaniu kosmetyku 96,4% probantów_ek miało poczucie ukojenia, 96,4% osób - aksamitnej skóry, a 92,9% osób - długotrwałego nawilżenia.

Drugim kosmetykiem z linii jest Your Relief - łagodny żel do mycia twarzy z wąkrotą azjatycką, niacynamidem i NMF. Żel dokładnie acz delikatnie oczyszcza i nawilża skórę, nie powodując uczucia ściągnięcia. Nadaje się do zmywania tuszu do rzęs i codziennego, regularnego stosowania. Nie zawiera potencjalnie drażniących substancji zapachowych.

Przeprowadzone przez laboratorium badania jednoznacznie wskazują na skuteczność i delikatność żelu myjącego Your KAYA: 100% probantów_ek potwierdza uczucie czystej skóry po jego zastosowaniu, 100% osób potwierdza, że zapewnia delikatne mycie, a 92,9% osób nie odczuło szczypania w okolicy oczu.

- To cudowne uczucie, kiedy po miesiącach pracy nad kosmetykami otrzymujemy wyniki badań i potwierdzają się absolutnie wszystkie nasze założenia. Wiemy już na przykład, że stosowanie kremu i żelu regularnie przez 21 dni zmniejsza szorstkość skóry o 20%, redukuje zaczerwienienia o 17% i zwiększa nawilżenie o 17%. To dużo dobrego w zaledwie dwóch, ale za to bardzo bogatych składowo kosmetykach - podsumowuje Angelika.

Zdjęcia dla Your KAYA wykonała Miłka Świtalska, która w swoim portfolio może pochwalić się współpracą z wieloma markami z branży fashion oraz magazynami Vogue czy Elle. Warto wspomnieć, że żadna z fotografii wykorzystanych do promocji linii nie została w jakikolwiek sposób wyretuszowana - dzięki temu klientki_ci mogą podziwiać skórę w wydaniu naturalnym i autentycznym. Efekty działania obu nowych kosmetyków prezentuje na zdjęciach Magdalena Zalejska, w przestrzeni instagramowej znana jako Apolonka.

Krem do twarzy Your Remedy oraz żel myjący Your Relief dostępne są na stronie yourkaya.pl.

Your KAYA to marka, której misją jest dostarczanie (nie tylko) osobom menstruującym produktów bezpiecznych dla ciała i środowiska oraz takich, z którymi kompleksowa troska o siebie staje się prawdziwą przyjemnością. Wierzymy, że inkluzywność i dostęp do ekologicznych środków higienicznych oraz naturalnych kosmetyków o bezpiecznych składach to klucz do budowania świadomego społeczeństwa i efektywnego dbania o Ziemię. Sklep yourkaya.pl opiera się na modelu subskrypcji, dzięki któremu klientki regularnie otrzymują swoje ulubione produkty w korzystniejszych cenach i przerzucają obowiązek pamiętania o zakupach na nas.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

LEPONT
http://www.lepont.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl