Linie lotnicze SAS z systemem Comarch ECM


Linie lotnicze SAS z systemem Comarch ECM
2017-02-21
Od czerwca 2016 r. roku sprawy zgłaszane przez klientów Linie lotnicze SAS (np. zmiany rezerwacji, sugestie dotyczące usług dostępnych na pokładzie) są obsługiwane jeszcze szybciej, dzięki przeniesieniu procesów do systemu nowej generacji.
Linie lotnicze we współpracy z Comarch wdrożyły w ciągu 5 miesięcy innowacyjne rozwiązanie do obsługi klienta umożliwiające automatyczne rozwiązywanie podstawowych problemów.

Rozwiązanie Comarch ECM Customer Care oferuje rozszerzenie funkcjonalności o zarządzanie sprawami zgłaszanymi przez klientów, niezależnie od formy komunikacji jaką wybiorą – chatu, e-maila, formularza WWW, wpisu w mediach społecznościowych, zgłoszenia telefonicznego czy tradycyjnego listu. Pasażerowie SAS mogą zgłaszać pytania związane z obsługą aplikacji mobilnej, sugestie w zakresie procedury odprawy, obsługi podczas lotu czy zmiany rezerwacji lotu.

Z rozwiązania korzysta blisko 200 agentów SAS na całym świecie – od Chin przez Europę aż po USA. Pozwala to na szybsze (w niektórych przypadkach nawet w pełni automatyczne) rozwiązywanie spraw związanych z obsługą pasażerów. Obecnie system obsługuje ponad 120 kategorii spraw związanych z wszystkimi elementami podróży oraz programem lojalnościowym EuroBonus. Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z systemami lojalnościowymi firmy Comarch, a także dziesięcioma innymi systemami kluczowymi z punktu widzenia funkcjonowania linii SAS.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/bpm/linie_lotnicze_sas_z_systemem_comarch_ecm.html

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl