LOGIS usprawnia zarządzanie relacjami z klientami z MICROSOFT CRM
Logis Sp. z o.o. jest wiodącym dystrybutorem produktów w zakresie techniki składowania i transportu wewnętrznego. Firma zajmuje się również doradztwem oraz świadczy kompleksowe usługi w zakresie optymalizacji powierzchni magazynowej i systemu dystrybucji.
W związku z dynamicznym rozwojem przedsiębiorstwa podjęto decyzję o wdrożeniu systemu klasy CRM.  Logis potrzebował zaawansowanego rozwiązania usprawniającego procesy w  obszarze zarządzania sprzedażą i realizacji zgłoszeń serwisowych, a  także procedury związane z priorytetowaniem szans sprzedażowych i  kontrolą kosztów. 
 W Logis wdrożono system Microsoft Dynamics  CRM 2011. Implementację przeprowadziła firma Fild.NET, specjalizująca  się we wdrożeniach produktów firmy Microsoft. Oprócz standardowych  funkcjonalności rozwiązania firma Fild.NET zaproponowała Logis  wprowadzenie modyfikacji w systemie w celu jego pełnego dostosowania do  indywidulanych potrzeb przedsiębiorstwa. 
czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/logis_usprawnia_zarzadzanie_relacjami_z_klientami_z_microsoft_crm.html
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 
	      		      






