LPP kluczowym najemcą Atrium Felicity


2011-10-25
Atrium European Real Estate Limited podpisało umowy z LPP SA i LPP Tex SA. Na mocy umów w Klienci, powstającej Galerii Atrium Felicity w Lublinie, będą mogli zrobić zakupy w salonach: Reserved, Mohito, CROPP, House i home&you.

Umowa obejmuje lokale o łącznej wielkości 2883 m.kw. w nowym centrum handlowym, którego całkowita powierzchnia wyniesie 74.000 m.kw. Wszystkie lokale będą znajdowały się na parterze. Umowy będą obowiązywać od 2013 r. - od dnia otwarcia centrum. Ze strony Atrium umowy podpisało Centrum Handlowe Felin Sp. z o.o. Spółka zależna od Atrium Polska. 

Komentując podpisanie umów, Katarzyna Cyz, dyrektor generalna Atrium Polska powiedziała: „To już kolejna umowa z przyszłymi najemcami Atrium Felicity, a myślę, że wkrótce będziemy mogli poinformować o kolejnych. Widać, że nasz najnowszy projekt przyciąga wysokiej jakości najemców”. 

Centrum Handlowe Atrium Felicity, zostanie otwarte w 2013 r. Powstanie we wschodniej części Lublina, u zbiegu ulic Wincentego Witosa i Grygowej. Jest budowane na obszarze 17 hektarów i zajmie blisko 74 000 m2.  Po zakończeniu budowy, która jest pierwszą dużą inwestycją Atrium od kryzysu gospodarczego z 2008 r., CH Felicity zaoferuje klientom około 150 nowoczesnych sklepów, kino oraz market budowlany. Wśród najemców znajdą się m.in. Auchan, Intersport, Cubus, Reserved, Mohito, CROPP i House.

RESERVED to marka odzieżowa, której kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci dostępne są w 10 europejskich krajach.

Marka MOHITO jest dynamicznie rozwijającą się siecią butików odzieżowych dedykowanych dla młodych kobiet w dużych aglomeracjach Europy Środkowej. Obecnie sieć odważnie zaprojektowanych sklepów liczy w Polsce ponad 57 lokalizacji.

CROPP to marka odzieżowa dla prawdziwych indywidualistów, którzy poprzez strój chcą wyrazić swoje poglądy i zamanifestować niezależność.

HOUSE to marka kierowana do szerokiego grona młodych osób, ceniących sobie relacje z grupą oraz przyjemne sposoby spędzania czasu. To oferta także dla tych, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i niezbywalnym elementem życia. Obecnie pod marką HOUSE działa 180 salonów krajowych i 110 w krajach europejskich.

W salonach home&you znajduje się szeroki wybór akcesoriów i tkanin do dekoracji domów. Dzięki artykułom zakupionym w home&you Klienci będą mogli stworzyć domową przestrzeń, pełną emocji, odzwierciedlającą ich osobowości.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Smart Media Sp. z o. o.
http://smart-media.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl