Madeinbrain Studio z Galerią Raj


2012-03-20
Ruszyła nowa kampania reklamowa dębickiej Galerii Raj należącej do IVS Grupy. Strategia ta jest kolejnym – po działaniach PR i social - etapem rozwoju marki.
 Za koncepcje reklamowe Galerii Raj na rok 2012 odpowiada krakowska agencja Madeinbrain Studio, która współpracuje między innymi z Silesia City Center.
 
„Wybieraj przyjemność zakupów” to hasło nowej kampanii wizerunkowej Galerii Raj obejmującej działania ATL i BTL na rok 2012. Zaplanowana strategia reklamowa stanie się uzupełnieniem kampanii komunikacyjnej marki „Raj”, należącej do IVS Grupy. „Gra słowna z wyrazem RAJ" pojawiająca się w komunikatach reklamowych ma wzmocnić identyfikację i charakter brandu. Kluczowym elementem prezentacji są charakterystyczne, wyraziste i wielobarwne kompozycje grafik wektorowych, stanowiące tło dla pięknych kobiet. Kolejne odsłony reklam determinowane będą kalendarzem wydarzeń odbywających się w Galerii.” – mówi Marek Sikora z Madeinbrain Studio. W ten sposób budowany będzie przekaz o lekkim, nowoczesnym i dynamicznym charakterze. Planowana grafika wywoła skojarzenia galerii handlowej z szeroko pojętym, różnorodnym światem mody.

Kreacja przygotowana na 2012 r. bazuje na pokazaniu nowego „oblicza” centrum handlowego. Ma to związek z trwającą rozbudową i zmianą organizacji przestrzeni w galerii. „Rozbudowa Galerii Raj, a co za tym idzie zwiększenie oferty handlowej, jest doskonałą okazją do zmiany komunikacji z klientem. W komunikatach podkreślać będziemy wyjątkowość i nowe możliwości tego miejsca.” – dodaje Marek Sikora z Madeinbrain Studio. Agencja reklamowa będzie kompleksowo realizować projekty zarówno reklam prasowych jak i wielkoformatowych. Strategia reklamowa Galerii Raj, należącej do IVS Grupy jest kolejnym etapem rozwoju tej marki. Od nowego roku prowadzone są również intensywne działania PR i internetowe.

Madeinbrain Studio to agencja kreatywna, która od dwóch lat odpowiedzialna jest m.in. za kampanię największego śląskiego centrum handlowego - Silesia City Center. Odpowiada także za kreację i działania marketingowe dla Osiedla Dębowe Tarasy w Katowicach. Pracuje również dla takich marek jak: Gatta, Felix, czy Dan Cake.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

wojcik_karolina@interia.eu

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl