Mail-media z sukcesem zamknął rok 2011


2012-02-03
E-mailingowy dom mediowy mail-media zakończył z sukcesem rok 2011. Firma zwiększyła grono klientów zainteresowanych kampaniami e-mailingowymi, poszerzając portfolio o marki pochodzące m.in. z branży ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej oraz FMCG.
Mail-media to niezależna spółka kreująca własną politykę biznesową, która do 2011 roku była częścią SARE, lidera e-mail marketingu w Polsce. Dom mediowy zatrudnia grupę specjalistów, oferując rozbudowane kompetencje w planowaniu i zakupie kampanii reklamowych on-line. Wzrost zainteresowania klientów usługami oferowanymi przez mail-media pokazuje, że e-mailing jest coraz bardziej docenianym ze względu na swoją skuteczność narzędziem komunikacji marketingowej, a ten segment rynku stale się rozwija.
Mail-media posiada już ponad 20 pakietów mailingowych w standardowych modelach rozliczeń oraz ofertę rozliczania się za efekt. Dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii oraz wiedzy doświadczonego zespołu grono  klientów  mail-media stale się powiększa.
W roku 2012 e- mailingowy dom mediowy zamierza powiększyć zespół o kilku nowych specjalistów z zakresu planowania i zakupu mediów on-line, jak również rozbudować dział New Business Development. Dodatkowo, mail-media planuje jeszcze zwiększyć efektywność komunikacji poprzez zastosowanie autorskich technologii, takich jak system monitoringu kampanii oraz poszerzenie kompetencji z obszaru performance marketingu w ramach własnej sieci mailingowej.
Przyszły rok zapowiada się optymistycznie w komunikacji e-mailingowej i specjaliści z mail-media przewidują stały wzrostu wydatków w tym segmencie. „Cieszy nas, że klienci w końcu zauważyli siłę sprzedażową e-mail marketingu. Jest to wynikiem działalności grupy kapitałowej SARE, która kładzie duży nacisk na edukację rynku w tym obszarze” - mówi Jarosław Nowak, brand manager mail-media.
O firmie:
Mail-media jest pierwszym e-mailingowym domem mediowym na polskim rynku. Oprócz kampanii e-mailingowych, mail-media realizuje dla klientów kampanie PPC w wyszukiwarkach i platformach społecznościowych, a także oferuje działania z zakresu performance marketingu. Mail-media należy  do grupy kapitałowej SARE SA, lidera e-mail marketingu w Polsce. W swoich kampaniach wykorzystuje know-how i technologię SARE do optymalizacji kampanii e-mail marketingowych.  W chwili obecnej mail-media posiada w swojej ofercie bazy e-mailingowe ponad 500 wydawców internetowych.
Więcej informacji:
www.mail-media.pl, https://www.facebook.com/mailmedia    

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

nina.biadun@triplepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl