MailPro wystawcą podczas Targów eHandlu


MailPro wystawcą podczas Targów eHandlu
2012-03-06
W II edycji Targów eHandlu do grona wystawców dołączyła spółka mailPro, specjalizująca się w e-mail marketingu. Podczas imprezy firma promowała swoją najnowszą – rewolucyjną dla branży e-commerce usługę.

Targi eHandlu stanowią istotne wydarzenie dla całej branży e-commerce. To doskonała platforma wymiany doświadczeń i oczekiwań potencjalnych i przyszłych partnerów, a także możliwość inspirujących spotkań biznesowych.

- Obecność na renomowanej imprezie dla e-commerce to dla mailPro okazja do zaprezentowania nowej usługi dedykowanej temu sektorowi rynku. – mówi Dawid Makowski Brand Manager mailPro Sp. z o.o. - Inteligenty e-mail marketing, czyli jak zmienić sklep internetowy w myślący organizm, który sam zarabia, sprzedaje i obsługuje Klientów, bo o tym mowa, stanowi przyszłość dla e-sklepów. Liczne rozmowy z uczestnikami targów utwierdziły nas tylko w przekonaniu, że rozwiązanie, które proponujemy jest adekwatną odpowiedzią na realne potrzeby rynku.

 

Poznańskie targi to już druga odsłona imprezy zainicjowanej w maju ubiegłego roku. 2 marca do Poznania zjechało ponad 100 wystawców z całej Europy oraz ponad 1000 przedstawicieli sklepów internetowych.

MailPro Sp. z o.o. specjalizuje się w dostarczaniu dedykowanych rozwiązań dla branży e-commerce w zakresie e-mail marketingu oraz wspieraniu biznesu w usprawnianiu procesów komunikacyjnych, zwiększaniu sprzedaży i budowaniu trwałych relacji z klientami za pomocą poczty elektronicznej.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PositivePower

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl