Maja Isakiewicz nowym Head of Content w Mint Media
Od września do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Maja Isakiewicz, która objęła stanowisko Head of Content.
W ostatnim czasie Isakiewicz związana była z Cheil Polska, gdzie pracowała na stanowisku Head of Content. Nadzorowała tworzenie treści dla kluczowych klientów agencji oraz koordynowała pracę działu. Isakiewicz pracowała również jako Content Group Head w VML Polska. Realizowała projekty m.in. dla Samsung Polska, Orange Polska, Żywiec Zdrój, Tic Tac Global czy WINIARY.
W agencji Mint Media Isakiewicz kieruje zespołem Content Designerów. Jest odpowiedzialna za jakość publikowanych treści oraz nadzór nad moderatorami social media.
Jestem bardzo zadowolony, że dołączyła do nas osoba o tak wysokich kompetencjach w dziedzinie content marketingu. Takie wzmocnienie było nam niezbędne – komentuje Juliusz Strachota, Head of Creatives Mint Media.
Poza pracą Isakiewicz działa w Fundacji Mentors 4 Starters, która ma na celu popularyzację mentoringu w Polsce. Interesuje się edukacją antyterrorystyczną i wykorzystaniem nowych mediów przez organizacje terrorystyczne. Dodatkowo pasjonuje się Azją, od Japonii, Korei i Chin po Indię i Azję Południową. Miłośniczka wszystkich seriali, w tym zagorzała Whovianka.
Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Unilever, Maspex, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction. Więcej informacji na www.mintmedia.pl
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|