Marka farb Jedynka wyróżniona tytułem Superbrands 2020


2020-04-10
Jedynka po raz kolejny została uhonorowana prestiżowym tytułem Superbrands 2020, potwierdzając tym samym swoje miejsce w gronie najsilniejszych marek na polskim rynku. Wyróżnienie zostało przyznane głosami konsumentów, a także na podstawie opinii ekspertów.

- Nagroda Superbrands 2020 jest najlepszą rekomendacją dla produktów marki Jedynka. Oznacza, że nie tylko spełniają one oczekiwania klientów, ale też są przez nich chętnie polecane innym. Świadczy to o ogromnym zaufaniu do naszej marki. Takie docenienie ze strony samych konsumentów stanowi też dla nas znakomitą motywację do dalszej pracy nad ofertą – mówi Justyna Balińska, marketing manager marki Jedynka.

 

Superbrands to największe badanie konsumenckie marek, które realizowane jest od 25 lat w 90 krajach na całym świecie. Jego celem jest wyłonienie brandów, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania użytkowników. W tym roku w Polsce odbyła się 14. edycja projektu. W badaniu wzięło udział 10 tys. respondentów, którzy ocenili łącznie 2 tys. marek. Pod uwagę brane były również głosy ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Badanie przeprowadzone zostało przez niezależny polski instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PractumConsulting

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl