Marka Heinz wspiera branżę gastronomiczną, przekazując 50 tysięcy sztuk swoich produktów


2020-05-20
Marka Heinz, producent kultowych ketchupów i sosów, wspiera branżę gastronomiczną w czasie pandemii. W ramach akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro” marka przeznaczyła 50 tysięcy sztuk produktów do odebrania za darmo przez lokale gastronomiczne.

Pandemia koronawirusa w różnym stopniu wpłynęła na życie każdego z nas. Zalecenia
o pozostaniu w domu oraz zamknięcie lub ograniczenie działania lokali usługowych i wielu przedsiębiorstw sprawiły, że wiele osób i firm boryka się z problemami finansowymi. W tym momencie Polska jest już na etapie stopniowego odmrażania gospodarki i powolnego przywracania sytuacji sprzed kryzysu. Niestety, skutki kilkunastotygodniowych restrykcji będą odczuwane przez przedsiębiorców jeszcze przez wiele miesięcy. Marka Heinz od lat ściśle współpracuje z licznymi lokalami gastronomicznymi w całej Polsce, które dziś muszą mierzyć się z tą niecodzienną sytuacją.

Marka Heinz przeznaczyła 50 tysięcy sztuk swoich produktów na wsparcie lokali gastronomicznych, które zmagają się ze skutkami pandemii. Darowizna, w postaci różnych produktów marki w formatach gastronomicznych oraz detalicznych, przeznaczona jest dla najmniejszych, pozasieciowych przedsiębiorstw. Wchodząc na dedykowaną stronę akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro”, właściciele lokali gastronomicznych mogą zamówić produkty marki Heinz, które zostaną dostarczone na wskazany adres. Każdy zgłaszający maksymalnie może zamówić 20 kg produktów. Koszty dostawy zostaną pokryte przez markę Heinz.

– Produkty marki Heinz od lat są obecne w lokalach gastronomicznych w całej Polsce. Jesteśmy wdzięczni, że właściciele oraz managerowie restauracji ufają nam – i teraz mamy okazję się za to zaufanie i współpracę odwdzięczyć. Chcemy pokazać, że w tych trudnych chwilach jesteśmy z nimi i mamy nadzieję, że przygotowane przez nas wsparcie choć trochę pomoże im w tym ciężkim czasie.

– mówi Olena Ryptyk, Brand Manager marki Heinz

Akcja marki Heinz rozpoczęła się we wtorek, 19 maja i będzie trwała do wyczerpania zapasów.

Wykorzystując siłę mediów społecznościowych, Heinz wesprze też wybrane lokale gastronomiczne poprzez swoją aktywność na Facebooku (1 milion obserwujących), umieszczając posty, zachęcające do zakupu u nich posiłków i wspierania lokalnej gastronomii.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MonikaMSL

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl