MARKA S.A. Pracownicy poszukiwani i doceniani za wyniki


2012-05-16
Szkolenia, nagrody za kreatywne projekty, motywacyjny system zarządzania – spółka MARKA SA na różne sposoby dba o rozwój kadr. Ostatnio zatrudniła ponad 100 osób w swoich nowych oddziałach. I nadal szuka pracowników.
Notowana na GPW (rynek NewConnect i Catalyst) białostocka spółka pożyczkowa Marka SA działa już niemal na terenie całego kraju. Startowała z dwoma oddziałami  w Białymstoku i  Lublinie; po ubiegłorocznym debiucie na NewConnect zwiększyła zasięg działania o kolejne tereny i utworzyła placówki w Radomiu, Rzeszowie i Olsztynie. A za środki z emisji obligacji, poprzedzającej tegoroczny, kwietniowy debiut na Catalyst  uruchomiła oddziały  w dużych aglomeracjach miejskich – w Gdańsku, Łodzi, Krakowie i Toruniu. W ślad za dynamicznym rozwojem terytorialnym idzie wzrost zatrudnienia we wszystkich, a szczególnie w nowopowstających placówkach. Tylko w ostatnim okresie w czterech najnowszych oddziałach i w siedzibie spółki w Białymstoku pracę znalazło blisko 100 osób. Zainteresowanie spółką było i nadal jest duże m.in. dlatego, że firma daje szanse na zatrudnienie osobom niepełnosprawnym, bezrobotnym, a także ludziom bez doświadczenia w branży finansowej.- Nowym pracownikom proponujemy profesjonalny system szkoleń, który od podstaw wyjaśnia politykę firmy i sposoby jej realizacji - mówi Ewelina Borkowska z firmy Marka SA. – Nasi pracownicy korzystają też ze szkoleń zewnętrznych, w tym współfinansowanych przez Unię, dotyczących np. motywacji zespołów pracowniczych, zarządzania zasobami ludzkimi czy PR.Ale pracownicy Marki mogą liczyć nie tylko na szkolenia i kursy. Spółka stawia na kreatywność i aktywność, dlatego nagradza pracowników za projekty, które przyczyniają się do rozwoju firmy i ludzi. - Ideą konkursów „Projekt Roku” i „Pracownik Roku” jest promowanie wszelkich pomysłów, które mogą usprawnić pracę konkretnego działu i całej firmy – mówi Ewelina Borkowska. – Może to być modyfikacja sytemu informatycznego, czy zmiany w raportach i formularzach, z których korzystają działy operacyjne, pomysły na skuteczniejszą kontrolę i monitorowanie płatności. Celem jest większe zaangażowanie  pracowników w działania firmy.  Z kolei przedstawiciele handlowi mogą brać udział w programie lojalnościowym „Skarbonka”, w którym nagradzane są osoby najlepiej spełniające  kryteria tego projektu.  Zaangażowaniu w sprawy firmy sprzyja też motywacyjny system premiowania pracowników – uzależniony od efektywności i skuteczności ich działań. Dobre jest również wynagrodzenie – w ubiegłym roku średnia pensja w Marce znacznie przekraczała średnia krajową. Spółka nadal poszukuje pracowników. - W niektórych oddziałach proces rekrutacji na te stanowiska jeszcze trwa, a aktualne oferty pracy są dostępne na naszej stronie internetowej – mówi Ewelina Borkowska.                                                 ***Marka S.A. specjalizuje się w dostarczaniu szybkich i niewysokich pożyczek z obsługą w domu klienta. Działalność sprzedażowa i inwestycyjna realizowana jest poprzez dziewięć biur (Białystok, Lublin, Olsztyn, Radom, Rzeszów, Gdańsk, Kraków, Łódź i Toruń) na obszarze dziewięciu województw. Obsługą klientów zajmuje się ponad 400 wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych docierających nawet do najmniejszych miejscowości w obszarze działania firmy. Spółka nadal realizuje strategię ekspansji regionalnej  i sukcesywnie zwiększa liczbę osób tworzących sieć sprzedaży spółki, szczególnie w nowych oddziałach. W krótkim czasie Marka chce świadczyć swoje usługi we wszystkich województwach w kraju.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Masz-Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl