Marketing osiągnął rozmiary Airbusa
Drugie największe linie lotnicze na Tajwanie, EVA Air, uruchomiły niedawno trzy połączenia lotnicze markowane kotem Kitty.
Ogromny wizerunek Kitty namalowany na kadłubie samolotu jest tylko częścią towarzyszących pasażerom symboli Hello Kitty. Pomost wejściowy, karty pokładowe, oznaczenia bagażu, ubrania obsługi samolotu, poduszki, kubki, naczynia, butelki, lody oraz mydło w płynie są tylko częścią potfolio Kitty. Naturalnie, na pokładzie dostępne są do kupienia specjane zestawy Hello Kitty limited edition.
Airbusy A330 latają obecnie na trzech trasach, łącząc Sapporo i Guam, Seul z Fukkoką oraz Tokyo z Hong Kongiem. Umowa między reklamodawcą a liniami Eva została podpisana na rok i nie jest pierwszym porozumieniem tego rodzaju.
W Polsce portal 337.com rozważa stworzenie podobnej reklamy gry DDTank na trasach lokalnych krajowego przewoźnika, chociaż nie zapadły jeszcze żadne oficjalne ani nieoficjalne ustalenia w tej sprawie.
Czym jest DDTank? http://apps.337.com/lp/pl/ddtank?src=pl;ddt;pr;1