Marketingowy sukces bytomskiej Agory
25 tysięcy wydanych kuponów, ponad 200 rozdanych nagród i około 100 zaangażowanych najemców – to efekt akcji „Nagrodowy zawrót głowy”, prowadzonej w sierpniu przez największą galerię handlową w Bytomiu. Taki wynik plasuje Agorę w ścisłej czołówce organizatorów tego rodzaju akcji pro-sprzedażowych.
Termin przeprowadzenia „Nagrodowy zawrót głowy" był nieprzypadkowy. - W czasie wakacji, między zakończeniem sezonowych wyprzedaży a wejściem na rynek jesienno-zimowej oferty najemców, szukamy ciekawych pomysłów na pobudzenie aktywności zakupowej klientów - tłumaczy Hanna Petters-Kaczmarska, marketing manager Agory Bytom. - W tym roku zdecydowaliśmy się na multimedialną akcję zakupową, która równocześnie miała proste i czytelne reguły. Do współpracy zaprosiliśmy wszystkich swoich najemców - około sto sklepów i punktów usługowych - dodaje.
„Nagrodowy zawrót głowy" trwał w Agorze Bytom od 10 do 31 sierpnia. W ramach kampanii każdy, kto zrobił zakupy za przynajmniej 50 złotych otrzymywał od sprzedawcy kupon z kodem kreskowym. Za jego pomocą rejestrował się w specjalnych standach multimedialnych na terenie galerii i odpowiadał na pytanie. Uczestnicy mogli rejestrować dowolną liczbę kuponów, dzięki systemowi, który sumował zdobyte punkty. Ciekawa koncepcja, multimedialny charakter i zaangażowanie wszystkich sklepów w Agorze sprawiły, że w ciągu trzech tygodni do akcji wspartej technologicznie przez firmę SDG, sprzedawcy rozdali aż 25 tysięcy kuponów. - Spośród wszystkich, przygotowywanych przez naszą firmę realizacji, wynik uzyskany w Agorze Bytom jest zdecydowanie wyróżniającym się pod względem liczby osób, które przystąpiły do interaktywnego konkursu na platformie SilverTouch - mówi Bartosz Kamiński z SDG.
Spośród najemców Agory największą liczbę kuponów wydało Społem Znajomy Sklep oraz C&A. Z kolei największy procent zwrotu uzyskał Fielmann. Do zwycięzców konkursu „Nagrodowy zawrót głowy" trafiły trzy nowoczesne telewizory LCD 42" oraz 225 dodatkowych nagród.
- „Nagrodowy zawrót głowy" to już kolejna akcja marketingowa w Agorze, która zaangażowała tysiące naszych klientów. Wcześniej na terenie galerii zorganizowaliśmy zabawę „Zostań kopciuszkiem - upoluj swój bucik" - mówi Hanna Petters-Kaczmarska, marketing manager Agory Bytom. - Równocześnie na Facebooku prowadziliśmy tzw. „social game" - „Spacer po Agorze", dzięki któremu do grona naszych fanów dołączyło ponad 2000 fanów - dodaje.
Już 22 września Agora Bytom zaprosi swoich klientów na pokaz mody i prezentację jesiennych kolekcji.
Nadesłał:
PREXPERT
|