Marki DGM i SmartDGM w agencji 4 Publicity


2019-08-13
W połowie sierpnia 2019 agencja 4 Publicity, specjalizująca się w obsłudze klientów z branży nowych technologii, podpisała umowę z firmą DIGIMATE Europe Sp. z o.o., dystrybutorem elektroniki użytkowej oraz urządzeń smart home. Agencja zadba o promocję marki na rynku oraz działania wizerunkowe.

Do zadań agencji należy budowanie pozytywnego wizerunku marki DGM i jej produktów, oparte na media relations, wysyłce produktów do testów redakcyjnych, organizacji konkursów, cross-promocji oraz udziale marki w eventach tematycznych.

 - Naszym celem jest oferowanie klientom unikatowych rozwiązań za przystępną cenę. Nasze urządzenia są funkcjonalne, mają estetyczny design, a przede wszystkim skomponowane są z dobrej jakości podzespołów. W tej chwili zależy nam za pokazaniu zalet linii SmartDGM – urządzeń, dzięki którym przy pomocy aplikacji i smatfona możemy zarządzać swoim domem czy biurem  – stwierdził Krystian Zieliński, ‎odpowiedzialny za dział sprzedaży DIGIMATE Europe Sp. z o.o.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Krzysztof Kiszewski

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl