Maroko hitem na poznańskich targach


Maroko hitem na poznańskich targach
2011-10-25
Przez cztery dni Poznań był stolicą polskiej turystyki, odbywały się bowiem tutaj 22. Targi Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon 2011. Prawdziwym odkryciem okazało się Królestwo Maroka, które w tym roku było krajem partnerskim imprezy.
Na stoisku Biura Podróży Maroko Travel, touroperatora specjalizującego się w wyjazdach do Maroka, codziennie były prawdziwe tłumy. Urządzone jak marokański salon, w którym można nie tylko skosztować miętowej herbaty, ciasteczek, pysznych oliwek, ale także poznać kraj i jego zwyczaje, tak bardzo spodobało się gościom i specjalistom, że zdobyło nagrodę Acanthus Aureus. To specjalne wyróżnienie przyznawane za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w Tour Salonie – mówi Paweł Mietlicki, konsul honorowy Maroka i właściciel Maroko Travel. – Zainteresowanie nie tylko ofertą turystyczną, ale także produktami sprowadzanymi z Maroka było bardzo duże. Odwiedzający nasze stoisko mogli między innymi spróbować oleju arganowego, który jest wizytówką tego kraju. Nasze zdanie, które postawiliśmy przed sobą, czyli promowanie  Maroka, zostało zrealizowane. Bardzo zadowolony z uczestnictwa w poznańskich targach wyjechał także ambasador Królestwa Maroka. Podoba mu się system sprzedaży i promocji  wprowadzony przez nas. Pani ambasadorowa natomiast obiecała, że będzie patronować niektórym naszym przedsięwzięciom. 
Stoisko Maroko Travel odwiedzili Ambasador Królestwa Maroka w Polsce, Jego Ekscelencja Moha Ouali Tagma, a także dyrektor na Europę Centralną i Wschodnią Marokańskiej Izby Turystycznej, Pan Fouad Hajoui.
- Maroko to kraj afrykański leżący zaledwie 14 kilometrów od Europy – mówi Moha Ouali Tagma,  Ambasador Królestwa Maroka w Polsce. – To  miejsce naprawdę warte zobaczenia i odwiedzenia, i to nie jeden raz. Bardzo cieszę się, że znaleźliśmy tutaj takiego partnera, jak Marko Travel i Paweł Mietlicki, Konsul Honorowy Maroka, którym zależy na promocji naszego kraju.
Do tej pory Maroko odwiedzało kilka tysięcy turystów z Polski. Dopiero od roku-dwóch obserwuje się wzrost zainteresowania, a Maroko zamierza się coraz szerzej promować w Polsce.
- Na tych targach przede wszystkim pokazaliśmy dwie atrakcje Maroka – mówi  dyrektor dr Fouad Hajoui   -  Wspaniałe plaże latem i zimą w Agadirze, ponieważ jest on destynacją całoroczną. Drugim ważnym produktem jest objazd po miastach imperialnych. Maroko to jednak dużo więcej: wspaniałe krajobrazy – morze, ocean, pustynia, wodospady, góry, lasy. Piękne miasta z bogatą historią, jak choćby Fez, doskonała kuchnia i przede wszystkim przyjacielscy i bardzo gościnni Marokańczycy. Po prostu warto do nas przyjechać.
Jeżeli ktoś nie był na targach, nie zobaczył stoiska, które wyglądało jak marokański namiot, nie mógł spróbować wspaniałych produktów zarówno spożywczych, jak i kosmetycznych może odwiedzić biuro Maroko Travel na ul. Mielżyńskiego w Poznaniu, lub butik MarokoSklepu w Suchum Lesie na ul. Jeżynowej 1lub po prostu wejść na stronę internetową www.marokosklep.com.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Turystyczne Maroko Travel
http://marokotravel.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl