MasterID zmienia logo i identyfikację wizualną


MasterID zmienia logo i identyfikację wizualną
2022-05-26
Znany i ceniony w branży RFID dostawca systemów identyfikacji, rozpoczął proces zmiany wizerunku, a pierwszym krokiem jest prezentacja nowego logo firmy wraz z odświeżoną stroną internetową.

Jeden z liderów polskiej branży RFID ogłosił wizerunkową zmianę i rozpoczął proces odświeżenia własnej marki. Rebranding będący skutkiem szybkiego rozwoju spółki obejmuje zarówno przemiany wewnętrzne w obrębie strategii działalności, jak i wizualne. Firma zaprezentowała nowe logo i odświeżoną stronę internetową.

Wizerunkowa zmiana firmy MasterID jest efektem bardzo dynamicznego rozwoju spółki, który szczególnie w ostatnim roku nabrał rozpędu i wpłynął na kierunek prowadzonej działalności. Polski dostawca rozwiązań RFID pozyskał nowych partnerów strategicznych oraz wprowadził do swojej oferty kilka całkowicie nowych systemów identyfikacji dla różnych branż.

Tempo rozwoju i bardzo szybko rosnąca pozycja marki zmusiły nas do tego, żeby na nowo przypatrzeć się realizowanej strategii. Zdecydowaliśmy, że po kilku bardzo owocnych latach działalności nadszedł czas na usystematyzowanie obszaru komunikacji marki, szczególnie komunikacji wizualnej. Dzięki rebrandingowi będziemy mogli w spójny i klarowny sposób prezentować firmę, ofertę i nasze wartości, które przyświecają nam od samego początku. Liczę, że uporządkowanie kwestii identyfikacji wizualnej pomoże również potencjalnym i obecnym klientom jeszcze łatwiej nas dostrzec i zapamiętać – mówi Grzegorz Paul, jeden z założycieli MasterID.

Rebranding MasterID odzwierciedla rozwój i rynkową dojrzałość dostawcy rozwiązań RFID, który stał się jednym z najsilniejszych graczy w branży. Nowe logo marki oraz jej odświeżona identyfikacja wizualna czerpie z technologii RFID, którą dostarcza firma i podkreśla nowoczesnych charakter marki oraz oferowanych rozwiązań.

W ramach zmiany firma przebudowała także swoją stronę internetową, na której pojawiły się nowe produkty i autorskie systemy identyfikacji dla różnych branż.

Rebranding MasterID został przeprowadzony we współpracy z agencją brandingową Cucaburra, podczas której opracowano kompleksową strategię komunikacji marki, zaprojektowany został nowy system identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa masterid.pl.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MasterID

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl