Medallia wprowadza aplikację do zarządzania zaangażowaniem na Salesforce AppExchange


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2022-09-28
Medallia wprowadza aplikację do zarządzania zaangażowaniem oraz jakością usług na Salesforce AppExchange

Medallia – globalny lider w dziedzinie doświadczeń klientów i pracowników – ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów klientów w znacznie krótszym czasie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Aplikacja Medallia Frontline Engagement and Quality Management została stworzona z myślą o zespołach obsługujących interakcje w chmurze Service Cloud. Pozwala to na uzyskanie dostępu do ankiet klientów zaraz po zakończeniu interakcji, umożliwiając wgląd w ich zgłoszenia w czasie rzeczywistym. Aplikacja jest zasilana przez Medallia Agent Connect, który zapewnia spersonalizowane i nieskomplikowane dla użytkownika formularze, zapewniające uzyskanie najlepszych w branży wskaźników odpowiedzi. Pozyskane dane są dostępne w usłudze Service Cloud i można je dopasować do profili klientów lub kont, dzięki czemu pracownicy mają dostęp do niezbędnych informacji ułatwiających rozwiązanie problemu.

„To zespoły contact center są na pierwszej linii kontaktu z klientem – w związku z tym odpowiadają jednocześnie za rozwiązywanie problemów i kreowanie lepszych doświadczeń” – komentuje Farooq Javed, SVP, Strategic Platform Partnerships, Medallia. „Dostęp do aktualnych, klarownych oraz użytecznych spostrzeżeń dotyczących klientów bezpośrednio w systemie jest niezbędnym narzędziem, które pomoże agentom w poprawie i personalizacji wrażeń” – dodaje ekspert Medallia.

Oprócz integracji informacji zwrotnych w Salesforce zespoły mogą wykorzystać Medallia Agent Connect do dedykowanego coachingu w czasie rzeczywistym, zarządzania jakością oraz nagradzania i wyróżnienia członków zespołu. Połączenie danych operacyjnych z ukierunkowanymi radami oraz spostrzeżeniami klientów w ramach programu pomaga zapewnić najlepsze doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom.

Więcej informacji na temat Medallia Frontline Engagement and Quality Management for Salesforce można znaleźć na stronie AppExchange.

Nadesłał:

PressOffice

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl