Media Markt przygotowuje najlepsze okazje na koniec świata
Wieszczony przez Majów koniec świata ma nastąpić 21 grudnia br. W związku z powyższą datą sieć sklepów Media Markt przygotowała akcję promocyjną dla swoich klientów.
Kto powiedział, że oczekiwanie na koniec świata musi być pełne lęku i niepewności? Przecież można wtedy cieszyć się dobrym filmem, czy muzyką i w pełni korzystać z czasu, który pozostał. Taka właśnie idea przyświeca sieci sklepów Media Markt, która w swojej najnowszej kampanii proponuje klientom szeroki asortyment sprzętu z zakresu elektroniki użytkowej” w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Wstępem do kampanii „Eksplozja okazji na koniec świata” był cykl trzech teaserów: „Koniec”, „Klamka zapadła” oraz „21.12.2012”, które pojawiły się w prasie oraz na nośnikach outdorowych, w spotach radiowych i telewizyjnych. Kolejnym etapem kampanii reklamowej są rozpoczynające się 11 listopada br. działania w kanałach ATL (prasa, radio, telewizja, kino, outdoor) oraz digital. Uzupełnieniem będą materiały POS. Spoty i reklamy emitowane w ramach kampanii będą odliczały czas pozostały do sądnego dnia 21. grudnia 2012 roku oraz prezentowały produkty z oferty Media Markt objęte akcją, które można zakupić w systemie rat 0%.
„Nie jesteśmy jedyną firmą, która marketingowo sięga po temat przepowiedni końca świata. Z pewnością jednak jesteśmy tą marką, która dzięki szerokiej ofercie nowoczesnych technologii, daje Klientom możliwość przyjemnego spędzenia czasu – niezależnie od tego ile go jeszcze zostało.”– mówi Ewelina Piątek, manager ds. marketingu Media Markt. „Jesteśmy przygotowani na każdą okoliczność.” – dodaje.
Spoty reklamowe będą emitowane w kinie, największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych (m.in. TVN, TVP, Polsat, PR3, ZET, RMF FM). Kampania uwzględnia także szeroko zakrojone działania w Internecie (m.in. onet.pl, youtube.pl, wp.pl). Za kreację odpowiada agencja Demner, Merlicek & Bergmann, produkcją zajmuje się Studio Filmowe Ideal, filme reżyserował Darek Sz. Szendel, a operatorem zdjęć jest Paweł Edelman. Zakupu mediów dokonał Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. oraz Universal McCann.
Sieć Media Markt obecna jest w 15 krajach. Podbój polskiego rynku marka rozpoczęła w 1998 roku od marketu w Czeladzi i spektakularnych promocji, co gruntownie zmieniło polski rynek elektroniki użytkowej. Dziś Media Markt jest liderem w branży elektroniki użytkowej w Polsce, łącznie z Media Markt w Gdyni sieć posiada aktualnie 46 marketów w 38 miastach i zatrudnia 3300 pracowników.
Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )