Media Markt świętuje urodziny. 18 lat obecności na polskim rynku


2016-10-26
Media Markt świętuje 18 lat obecności na polskim rynku. 26 października startuje nowa kampania wizerunkowa pod hasłem “Też masz czasem osiemnaście lat?”. Szeroko zakrojone działania komunikacyjne obejmą telewizję, radio, prasę i Internet.

Data “urodzin” została wybrana nieprzypadkowo. Dokładnie 18 lat temu – 2 października 1998 roku – w Czeladzi został otwarty pierwszy w Polsce sklep Media Markt. Slogan reklamowy, promujący wówczas Media Markt, brzmiał: “Po co jeszcze marzyć?”, a w kampanii użyto komiksowej twarzy przypominającej Bolka i Lolka.

W ciągu 18 lat obecności w Polsce, Media Markt zyskało status lidera na rynku elektroniki użytkowej, a sieć sklepów obejmuje obecnie 58 placówek. Obchody rocznicy otwiera nowa kampania wizerunkowa. Naszą kampanię adresujemy zarówno do młodych ludzi, jak i do tych bardziej dojrzałych, którzy na szczęście zachowali w sobie młodość – mówi Ewelina Piątek, Marketing Manager sieci Media Markt. – 18 lat to wiek symboliczny – z jednej strony próg dojrzałości, a z drugiej – nieodparta pokusa bycia szalonym. Ten stan ducha odkrywamy w sobie wszyscy – również wtedy, gdy sięgamy po najnowsze gadżety technologiczne. Kampania pokazuje także, że pewne emocje i radość życia są wspólne dla wszystkich – konflikt pokoleń pojawia się rzadziej, a nastolatkowie i rodzice wzajemnie się uzupełniają i wspierają.

30 i 15 sekundowe spoty pod hasłem “Też masz czasem osiemnaście lat?” będą emitowane w kilku różnych wersjach. Kampania obejmie telewizję (TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat i kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio Trójka i Czwórka, Radio Eska, RMF MAXX) oraz Internet (Wirtualna Polska, Onet, Interia, YouTube, Gazeta.pl, Facebook, serwisy VOD).

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Demner, Merlicek&Bergmann, a za produkcję - Agencja Ideal Ideal. Kreacje w prasie zostały przygotowane przez agencję Redblue z Monachium (wewnętrzna agencja holdingu), natomiast w Internecie - przez Golden Submarine. Za kampanię w Social Media odpowiada agencja Lubię To. Planowanie i zakup mediów realizowane jest we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów we współpracy z Universal McCann (TV). Za działania PR jest odpowiedzialna agencja ROOTS PR.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

roots_as

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl