MEET THE NEW GENERATION Z VINCENTEM GALLO - KAMPANIA SS17 MARKI PERSOL
W sezonie wiosna-lato 2017 Persol odświeżył kultowy klasyk, będącą znakiem rozpoznawczym marki oraz wzbogacił rodzinę 649 o nowe modele okularów. Odmienione formy łączą subtelne odcienie metalu, wytworne końcówki z acetatu oraz soczewki mineralne, tworzące nową, bezkompromisową nowoczesną ikonę.
Twarzą tegorocznej kampanii MEET THE NEW GENERATION został amerykański artysta Vincent Gallo.
W najnowszej kampanii Persol na czterech czarnobiałych fotografiach uchwycone zostały charakterystyczne dla Gallo momenty, jak nagrania w studiu czy podróż motocyklem. Vincent ma wiele twarzy, które ujawnia przy różnorodnych projektach, ale od początku swojej kariery pozostaje niezależnym artystą. Zasłynął z ról w kultowych filmach takich jak: Chłopcy z ferajny czy Arizona Dream, pracuje też jako reżyser, model, malarz, kierowca rajdowy, a także muzyk.
Sesja autorstwa Zackary’ego Michael’a uchwyciła szczerą i prawdziwą energię Gallo jako twórcy, dla którego kreatywny proces tworzenia nigdy nie zwalnia oraz nie ma w nim czasu na odpoczynek. Zdjęcia przedstawiły również jego wygodny i nonszalancki styl, perfekcyjnie współgrający z odświeżonymi modelami marki.
Nowa wersja 649 to dowód na ciągłą ewolucję stylu Persol. Historycznie okulary zostały stworzone w 1957 roku dla motorniczych w Turynie, których praca wymagała specjalnej ochrony od kurzu i odłamków. Model 649 od początku zyskał uznanie Steve’a McQueena i innych gwiazd kina, przez co na stałe wpisał się w historię kinematografii. Jest typowym dodatkiem Made in Italy, wyróżniającym się swą rzemieślniczą jakością oraz użyciem materiałów wysokiej klasy.
W kolekcji SS17 znalazły się modele zarówno przeciwsłoneczne, jak i korekcyjne w różnorodnych wariantach kolorystycznych. Propozycje na ten sezon charakteryzują się delikatnymi oprawkami – wyjątkowo lekkimi i wytrzymałymi ze stylizowanymi detalami, będącymi wyróżnikami Persol – mostkiem Victor, systemem Meflecto i zawiasami w kształcie strzałki. Dodatkowym uzupełnieniem nowej ikony marki jest wykończenie zauszników z acetatu Vitange Celebration, podkreślającej niepowtarzalny styl brandu.
Link do filmu: http://www.persol.com/poland/icons-collection/meet-the-new-generation
Nadesłał:
Aliganza
|