„Metamorfozy z Portem Łódź”, czyli kreatywnie o modzie


„Metamorfozy z Portem Łódź”, czyli kreatywnie o modzie
2019-01-24
Port Łódź należący do Ingka Centres ruszył z realizacją własnego programu modowego, w którym występują Panie, chcące odmienić swój „look”. Pomysł na program to wynik kreatywnego wykorzystania potencjału modowego łódzkiego centrum.

Port Łódź należący do Ingka Centres ruszył z realizacją własnego programu modowego, w którym występują Panie, chcące odmienić swój „look”. Pomysł na program to wynik kreatywnego wykorzystania potencjału modowego łódzkiego centrum, które posiada w swoim portfolio bogatą ofertę marek odzieżowych, m. in wszystkie brandy należące do Inditex. Jeden odcinek „Metamorfoz z Portem Łódź” ogląda średnio 30 tysięcy widzów.

Pierwszym krokiem do realizacji programu było nawiązanie współpracy z Anną Hynek – łódzką stylistką, personal shopperem i doradcą wizerunku. W każdym odcinku „Metamorfoz” pod okiem Ani Hynek, bohaterki programu poddają się zmianie wizerunku. Każda uczestniczka otrzymuje kartę podarunkową Portu Łódź na kwotę 500 zł, którą z pomocą stylistki realizuje na zakupach w Centrum. Bohaterki programu wraz ze stylistką odwiedzają w Porcie Łódź po kolei sklepy z odzieżą,  obuwiem oraz akcesoriami modowymi i wspólnie wybierają najbardziej pasujące ubrania do danej stylizacji oraz figury.

Z prawdziwą przyjemnością obserwuję tych, dla których moda jest sposobem na wyrażenie własnej osobowości, stylu życia i charakteru, a także zabawą i eksperymentem. Jeszcze większą radością jest możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia indywidualnego stylu Klientów, odkrywania i uświadamiania im ich mocnych stron, towarzyszenie podczas zmiany ich wizerunku – mówi Anna Hynek.

Kolejnym krokiem przeprowadzanej metamorfozy jest nowa fryzura wykonana w salonie fryzjerskim i odpowiednio dobrany do typu urody uczestniczki makijaż. Make – up wykonuje profesjonalna wizażystka z salonu marki Douglas – najemcy Portu Łódź z sektora beauty.

 - Program poza gwarantowaną dobrą zabawą i inspiracją zarówno dla samych bohaterek metamorfoz, jak i widzów, jest też świetną promocją naszych najemców ponieważ pokazuje różnorodność marek modowych w Porcie Łódź i to, że w naszym Centrum każdy znajdzie coś idealnego dla siebie. Zatem także pod względem marketingowym program, który stworzyliśmy to strzał w dziesiątkę. – podsumowuje Bartłomiej Wojdak, Marketing Manager Portu Łódź.

Na zakończenie każdego odcinka prezentowane są  zdjęcia uczestniczek przed i po przeprowadzonej metamorfozie.

Program powstaje we współpracy z lokalną łódzką telewizją Toya, której dzienna oglądalność to 120 tysięcy widzów.  Każdy odcinek „Metamorfoz” emitowany jest w telewizji z pięcioma powtórkami. Dotychczasowe realizacje zobaczyć można także na stronie lokalnego medium oraz na Facebooku i kanale Youtube Portu Łódź. Jeden odcinek programu według statystyk ogląda średnio 30 tysięcy osób.

Wszystkie odcinki zobaczyć można na stronie:

https://www.portlodz.pl/pl-pl/metamorfozy

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

beyondpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl