Michał Wiśniewski dokona rewolucji na rynku elektromarketów
Mocny, wyrazisty i nieszablonowy przekaz utrzymany w konwencji rewolucji obalającej stary porządek to koncepcja ruszającej już w sobotę nowej, dużej kampanii reklamowej sieci AVANS.
Szeroko zakrojona kampania reklamowa marki AVANS, której twarzą jest Michał Wiśniewski, rusza 1 grudnia. Scenariusz kampanii podkreśla rewolucyjną zmianę w branży jaką niesie za sobą mocniejsze wkroczenie do gry sieci AVANS. Cała kampania posiada czytelny i mocny przekaz, stawiający przede wszystkim na promocję sprzedaży internetowej jako bezpiecznego i zaufanego kanału zakupów sprzętu Multimedia/RTV/AGD.
- Nowa kampania reklamowa ma za zadanie zobrazować zupełnie nową strategię dla marki AVANS – rewolucyjną zmianę sposobu myślenia, obalenie zastałego porządku, dynamiczną ekspansję i budowę silnej sieci elektromarketów w całej Polsce. Dlatego też atrybutem tej kampanii stał się mur – symbolizujący stagnację na rynku branży Multimedia/RTV/AGD, młot – burzący ten porządek i jednocześnie rewolucjonizujący układ sił w branży oraz wyrazisty celebryta – Michał Wiśniewski, który cały czas bardzo mocno identyfikowany jest z brandem AVANS. Kampania ta ma również na celu pokazanie w sposób czytelny podstawowej korzyści dla klienta – sprzęt zamówiony w sklepie internetowym, można odebrać i sprawdzić w sklepie, który istnieje realnie. To sygnał dla tych klientów, w których wirtualne zakupy cały czas budzą opór. Chcemy ich przekonać, że zakupy w sklepie internetowym są równie bezpieczne, jak zakupy w tradycyjnym rozumieniu tego słowa, jeśli dokonuje się ich pod brandem obdarzonym takim zaufaniem, jak Avans – mówi Arkadiusz Tomala, Wiceprezes Avans Sp. z o.o.
Sieć AVANS to ogólnopolska sieć ponad 200 elektromarketów, sklep internetowy avans.pl oraz punkty odbioru osobistego dostępne w największych aglomeracjach miejskich. Wyrazista kampania reklamowa z udziałem Michała Wiśniewskiego oraz czytelnym i jasnym przekazem ma na celu umocnienie wizerunku marki dynamicznej i wychodzącej naprzeciw oczekiwaniom klientów. Na kampanię składają się spoty telewizyjne oraz szeroko zakrojone działania w innych mediach.
- AVANS staje się ważnym graczem w branży, a poprzez kampanię reklamową chcemy wzmocnić komunikację o intensywnym rozwoju wielokanałowej sieci sprzedaży oraz oferowaniu najwyższej jakości sprzętu multimedialnego w niezwykle konkurencyjnych cenach. Dziś po latach dominacji gigantów stajemy do walki zarówno w wirtualnym, jak i realnym świecie – dodaje Arkadiusz Tomala.
Reklamę telewizyjną na zlecenie AVANS przygotowała agencja DEMO Effective Launching, spot wyreżyserował Kuba Łubniewski, a za produkcję filmu odpowiedzialna była Alvernia Studios – nowoczesne studio filmowe, łączące kompleksowe usługi filmowe z inwestycjami we własne produkcje i koprodukcje.
Linki do spotów reklamowych:
http://www.youtube.com/watch?v=n8lM2SGYkK8
https://www.youtube.com/watch?v=Ck1oFj6ycq0
https://www.youtube.com/watch?v=PnEwm0QrUZU
***
Avans to ogólnopolska sieć ponad 100 elektromarketów własnych i ponad 100 franczyzowych, sklep internetowy www.avans.pl oraz punkty odbioru osobistego, zlokalizowane w największych aglomeracjach miejskich. Sklepy sieci Avans dostarczają klientom pełen asortyment sprzętu Multimedia, AGD i RTV po wyjątkowo atrakcyjnych cenach, preferencyjne warunki zakupu na raty oraz szereg usług dodatkowych.
Integralną częścią marki Avans jest również dynamicznie rozwijający się sklep internetowy www.avans.pl . Każdy sprzęt zakupiony za pomocą e-sklepu może zostać sprawdzony i odebrany w sklepie stacjonarnym.
Nadchodzący rok 2013 będzie czasem intensywnej ekspansji sieci w całym kraju. Avans stawia na nowoczesne formy ekspozycji, bogactwo wyboru i najwyższą jakość sprzętu oraz doradztwo konsultantów handlowych na najwyższym poziomie.
Avans to nowoczesna, dynamiczna i wyrazista marka, mająca ambicję bycia liderem w branży Multimedia/RTV/AGD.
AVANS
więcej informacji - PRESS BOX