Microsoft Dynamics CRM Online wprowadza Centrum Zaufania


2012-08-20
Microsoft Dynamics CRM Online został pierwszą usługą CRM w chmurze zarejestrowaną przez Cloud Security Alliance w programie Security, Trust & Assurance Registry.

Firma Microsoft poinformowała o dostępności Centrum Zaufania (ang. Trust Center) dla systemu Microsoft Dynamics CRM Online. Jest to serwis zawierający szczegółowe informacje na temat zasad prywatności i bezpieczeństwa dotyczących usługi Microsoft Dynamics CRM Online. W związku z tym, że bezpieczeństwo oraz zgodność danych są kluczowymi czynnikami dla organizacji oceniających usługi w chmurze, Microsoft Dynamics CRM Online Trust Center dostarcza obecnym oraz potencjalnym klientom rzetelnych i szczegółowych informacji na temat zasad prywatności, transparentności, niezależnej weryfikacji oraz bezpieczeństwa dotyczących działania systemu Microsoft Dynamics CRM Online.

Utworzenie Centrum Zaufania wynika z faktu, że rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Online zostało zarejestrowane przez organizację Cloud Security Alliance (CSA) w programie STAR (Security, Trust & Assurance Registry) jako pierwsza usługa CRM w chmurze, zapewniająca tak wysoki poziom transparentności.

Microsoft Dynamics CRM Online dołącza tym samym do innych rozwiązań firmy Microsoft - Office 365 oraz Windows Azure - posiadających już Centra Zaufania i zarejestrowanych w CSA STAR, podkreślając w ten sposób zaangażowanie firmy Microsoft w zakresie zapewniania swoim klientom prywatności i bezpieczeństwa danych.

- Klienci muszą mieć pewność, że ich rozwiązania biznesowe spełniają wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa i prywatności. Centrum Zaufania gwarantuje pełną transparentność w zakresie działania Microsoft Dynamics CRM Online oraz realizację tych kluczowych potrzeb klientów - powiedział Dennis Michalis, dyrektor generalny, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Corp. - Nasi klienci potrzebują rozwiązań biznesowych, na których będą mogli naprawdę polegać. Centrum Zaufania Microsoft Dynamics CRM Online sprawia, że znikają ich obawy związane z przejściem do chmury.

Firma Gartner w raporcie „Look Before You Leap Into Cloud Computing", opublikowanym 25 maja 2012 roku, przewiduje, że „do końca 2016 roku ponad 50 procent firm z listy Global 1000 będzie przechowywało poufne dane swoich klientów w chmurze publicznej". Co więcej, firma badawcza uważa, że „wiele przedsiębiorstw czerpie duże korzyści z technologii cloud computing, przede wszystkim pod względem elastyczności działania oraz oszczędności finansowych. Z drugiej strony, podobnie jak w przypadku większości ważnych innowacyjnych technologii, wielu nowych klientów dąży do szybkiego odniesienia jak największych korzyści płynących z chmury, zanim wszystkie zagrożenia związane z tą technologią zostaną dokładnie zbadane".

- Przedsiębiorstwa powinny zapewnić, że potencjalni dostawcy usług w modelu chmury są godni zaufania w obszarze bezpieczeństwa, prywatności oraz działalności operacyjnej - skomentował Gene Phifer, wiceprezes firmy analitycznej Gartner. - Firmy powinny przeprowadzić gruntowną analizę potencjalnych dostawców usług w technologii cloud computing poprzez przeprowadzenie ankiet, wywiadów, sprawdzenie posiadanych przez dostawcę certyfikatów, pośredników usług w chmurze oraz stosowanie pojawiających się standardów dotyczących chmury. Kluczowa jest transparentność działania dostawcy chmury, a maksymalny poziom bezpieczeństwa powinien być tak samo ważny w przypadku wdrożeń online, jak i implementacji w modelu on-premise.

Microsoft Dynamics CRM Online został zaprojektowany w taki sposób, aby zapewnić wydajność, skalowalność, bezpieczeństwo oraz oczekiwany poziom usług. System posiada wbudowane funkcjonalności, które zapewniają zgodność z szerokim zakresem przepisów i zasad prywatności, takich jak EU Safe Harbor, EU Model Clauses, ISO 27001, SSAE 16 SOC 1 Type II, i HIPAA-HITECH.

Centrum Zaufania Microsoft Dynamics CRM Online jest dostępne na stronie http://crm.dynamics.com/trust-center. Aby przyłączyć się do społeczności Microsoft Dynamics CRM na Twitterze, wystarczy wejść na stronę @MSDynamicsCRM, używając #MSDYNCRM oraz #CRM2011.

***

Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

***

Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.


Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Agnieszka Zarzycka
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: Agnieszka.Zarzycka@microsoft.com

Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: v-monib@microsoft.com


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl