Milion fanów smaku Grey Goose!


Milion fanów smaku Grey Goose!
2012-07-12
Oficjalny profil marki Grey Goose na Facebook'u polubiło już ponad milion fanów z najodleglejszych zakątków globu. Specjalnie z tej okazji, miksolodzy Najlepiej Smakującej Wódki na Świecie stworzyli wyśmienity koktajl Seven Figure Punch - idealny, by wznieść toast za światowy sukces trunku.

Inspirujący fan page

Marka Grey Goose od początku swojego istnienia promuje trend miksologii, zachęcając swoich fanów do eksperymentowania ze smakiem i odkrywania własnego stylu w kreowaniu koktajli. Globalny team barmanów Najlepiej Smakującej Wódki na Świecie nieustannie pracuje nad nowymi przepisami, które zadowolą podniebienia miłośników tego francuskiego trunku. Wyobraźnia miksologów marki nie ma granic, a efekty ich codziennej pracy można zobaczyć na oficjalnym fan page'u Grey Goose, funkcjonującym na łamach portalu Facebook. Wystarczy polubić ten niezwykły profil, aby cieszyć się dziesiątkami przepisów na koktajle inspirowane światem filmu, mody oraz muzyki. Kalejdoskop smaków i aromatów daje gwarancję, że każdy znajdzie tu coś wyjątkowego dla siebie. Nic więc dziwnego, że liczba fanów marki wciąż rośnie i przekroczyła ostatnio magiczną liczbę miliona kliknięć „Lubię to!". Takie osiągnięcie zasługuje na odpowiednią celebrację - Grey Goose zaprasza swoich wszystkich wielbicieli do świętowania. Sukces marki uczcijmy wspólnie wyjątkowym koktajlem Seven Figure Punch.

Grey Goose Seven Figure Punch

Lato to czas licznych spotkań towarzyskich organizowanych na świeżym powietrzu, a idealną oprawą każdego garden party jest orzeźwiający poncz. Dlatego też, z okazji niebywałego sukcesu profilu marki na Facebook'u, miksolodzy Grey Goose zdecydowali się na stworzenie wyśmienitego Seven Figure Punch - wariacji na temat klasycznego ponczu. Serwowany w eleganckiej wazie, pełen świeżych owoców i soków koktajl sprawdzi się idealnie podczas wspólnego świętowania osiągnięcia marki Grey Goose.

5 części wódki Grey Goose Original
4 części świeżo wyciśniętego soku
z czerwonych winogron
3 części jagód
3 części winogron
2 części świeżo wyciśniętego soku
z cytryny
1 cześć wody
1 pomarańcz
5 gwiazdek anyżu
Lód

Sposób przygotowania: Skórkę obranej wcześniej pomarańczy należy umieścić w wazie do ponczu, a następnie wycisnąć do niej sok z całego owocu. Dodać wszystkie pozostałe składniki i odstawić całość do lodówki. Po upływie około dwóch godzin, w wazie umieścić lód. Gotowy poncz wymieszać dokładnie. Podawać w szklankach wypełnionych kruszonym lodem, przyozdobionych świeżymi jagodami i skórką pomarańczy.

Już niebawem marka Grey Goose stworzy fan page dedykowany polskim miłośnikom Najlepiej Smakującej Wódki na Świecie. Na jego łamach będzie można znaleźć m.in. liczne przepisy na wyśmienite koktajle w polskiej wersji językowej. Być może uda się powtórzyć sukces globalnego profilu marki Grey Goose!

Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu - by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji - mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji - mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.

Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok. 14, 03-368 Warszawa, tel. (22) 401 73 73, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com








Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Marta Więckowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl