„Milowe Zakupy Plus” - nowa usługa w terminalach Kolportera


2012-04-06
Departament Usług Elektronicznych Kolportera S.A., wspólnie z firmą GSP z Łodzi, wprowadza nową usługę – program lojalnościowy pn. „Milowe Zakupy Plus”. Będzie go można realizować w sieciach handlowych i pojedynczych sklepach za pośrednictwem terminali uniwersalnych dostarczanych przez Kolportera.
Nowa usługa adresowana jest do sieci handlowych oraz dużych, średnich i małych sklepów, które już posiadają terminal Kolportera lub są zainteresowane zainstalowaniem tego urządzenia.

„Milowe Zakupy Plus” to mało skomplikowany, ale skuteczny i tani program lojalnościowy, polegający na zbieraniu punktów za dokonane zakupy. Rejestracja punktów odbywa się za pośrednictwem terminala Kolportera oraz karty lojalnościowej wydanej klientowi, który zdecydował się przystąpić do programu. Szczegóły programu i wykaz nagród dostępne są na stronie internetowej www.milowezakupy.pl

Wprowadzenie nowej usługi to efekt stałych działań Kolportera, mających na celu rozszerzenie funkcjonalności terminala. Urządzenie umożliwia świadczenie różnych usług, m.in. sprzedaż doładowań do telefonów prepaid wszystkich działających w Polsce operatorów, przyjmowanie płatności za rachunki domowe, akceptację kart płatniczych, a teraz także realizację programów lojalnościowych.

Dotychczas Kolporter zainstalował w punktach handlowych na terenie Polski ok. 20 tys. terminali.

Biuro Prasowe Kolportera

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kolporter Biuro Prasowe

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl