MIND BLOW La Manii


MIND BLOW La Manii
2016-12-16
Akceptacja, pożądanie i namiętność - te uczucia inspirowały Joannę Przetakiweicz do stworzenia najnowszej kolekcji swojej marki.

MIND BLOW to motyw przewodni warszawskiego pokazu najnowszej kolekcji
marki La Mania, który odbył się w przestrzeni EXPO XXI Warszawa 12 grudnia 2016. Wyjątkowa oprawa oparta na wyrazistej, czarno białej scenerii była tłem dla nowej odsłony marki, której projekty manifestowały zmysłowość i kobiecość, podkreślając wszystkie jej atuty. Tym razem La Mania stawia na silne emocje, prawdziwą namiętność i pożądanie, dlatego wprowadzeniem do pokazu był specjalnie przygotowany na tę okazję odważny, pełen pasji i magnetycznego erotyzmu film Xawerego Żuławskiego.

Koncept pokazu i kolekcji oparty na idei MIND BLOW to reakcja na pogłębiające się zaburzenie naturalnych relacji międzyludzkich. To odpowiedź na tęsknotę za wyrazistą, niestłamszoną kobiecością, pragnieniem namiętności opartej na szczerych emocjach. Projekt dowodzi, że tylko pełna akceptacja siebie i drugiego człowieka pozwala na pełne przeżywanie intymnych emocji. Wieczór otworzył filmowy projekt specjalny, który wprowadził gości w tematykę pokazu.

- Chcieliśmy wywołać w widzach dreszcz emocji i tęsknotę za czystym pożądaniem – mówi reżyser filmu Xawery Żuławski.

- Chciałabym, aby nasz film oraz cała idea MIND BLOW pozostawiła w pamięci widzów nie tylko obraz, ale przede wszystkim refleksję – czy akceptujemy siebie, czy potrafimy przeżywać autentyczną namiętność, a może powinniśmy zmienić coś w swoim życiu, by na nowo poczuć czyste pożądanie? – mówi o projekcie Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna marki La Mania.

Kolekcja MIND BLOW, podobnie jak inne dotychczasowe odsłony La Manii, emanuje kobiecością, działa na zmysły, odpowiednio podkreślając kształty. MIND BLOW jednak rewolucyjnie podchodzi do symetrii. Oparta na geometrii i graficzności kolekcja pełna jest przerysowanych, przedłużonych, zdekonstruowanych sylwetek. Charakterystyczne dla niej są także ręcznie przygotowywane, precyzyjne hafty i aplikacje oraz elementy jubilerskie. Te metaliczne detale, uwydatniające się podczas ruchu, subtelnie acz odważnie uzupełniają stylizacje.

Oprócz kreacji wieczorowych w kolekcji znajdziemy także wiele propozycji na co dzień, w tym bawełniane, komfortowe sukienki-dresy, dżinsy ze złotymi blaszkami, czy t-shirty z printami. Marka zachęca kobiety do przekraczania granic i bawienia się stylizacjami, do tworzenia własnych zestawień, nawet tych nieoczywistych. Moda powinna iść w parze z osobowością, nastrojem i takie właśnie możliwości daje zaprezentowana kolekcja MIND BLOW.

Pokaz marki La Mania pełen był gorących emocji. Zaproszeni goście mogli je lekko schłodzić orzeźwiającą, musującą Cisowianką Perlage, która była partnerem tego pokazu.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Polskie Zdroje

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl