Mini-nawyki – jesienna kampania marki Luksja, promująca pierwszy krok ku pielęgnacji


Mini-nawyki – jesienna kampania marki Luksja, promująca pierwszy krok ku pielęgnacji
2020-10-21
Marka Luksja wraz z nadejściem jesieni odświeża swoją komunikację i startuje z nową kampanią Mini-nawyki, w ramach której promuje linię pielęgnacyjnych, kremowych żeli pod prysznic Care Pro oraz nowych zapachowych żeli z linii World of Wonder.

Ambasadorką digitalowych działań została Urszula Dębska, z którą wspólnie przygotowano angażujące produkcje video mówiące
o tym, że każdy codzienny Mini-nawyk jest w naszym życiu ważny i warto go podtrzymywać.


Luksja ma w swoim portfolio znane i rozpoznawalne produkty z kategorii żeli pod prysznic, płynów do kąpieli, mydeł w płynie i mydeł w kostce. Jest marką nr 1 w ilościowej sprzedaży kosmetyków do mycia ciała w Polsce (za: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, w kategoriach: żele pod prysznic, płyny do kąpieli, mydła, bez marek własnych) i właśnie wystartowała z nową kampanią digitalową. Jesienna komunikacja prowadzona pod hasłem „Twój pierwszy krok ku pielęgnacji" skupia się na codziennych nawykach, nawet tych najmniejszych, dzięki którym każdy dzień staje się lepszy. Poprzez kontekst budowania mini-nawyków marka zachęca konsumentów do odkrywania kremowych żeli pod prysznic Care Pro oraz zapachowej linii World of Wonder, która swoją premierę miała w lipcu tego roku.

W ramach zaplanowanych działań digitalowych, Luksja podjęła współpracę z polską aktorką Urszulą Dębską. Nową ambasadorkę marki zaangażowano do stworzenia kilkuminutowego video, prezentującego codzienne mini-nawyki ambasadorki. Urszula Dębska, stając się narratorem filmu, przekonuje, że niezależnie od trybu i stylu życia, warto wprowadzić do niego drobne zmiany, które pomogą nam zachować dobry nastrój przez długi czas.

- Codzienne przyzwyczajenia są dla mnie bardzo ważne, ponieważ to właśnie dzięki nim wprowadzam do swojego życia porządek i spokój. Pielęgnować należy nie tylko ciało, ale też swoje mini-nawyki, bo to one mają w dużej mierze wpływ na to, jak czujemy się na co dzień sami ze sobą - mówi ambasadorka kampanii.

Kampania digitalowa ma za zadanie zachęcić Polaków do postawienia pierwszego kroku ku zmianom i przykładania większej uwagi do swojego zdrowia i samopoczucia.

- Nawykiem może być wszystko - pobudka o 7 rano, ulubiona herbata w samo południe czy wieczorny relaks w wannie. Chcemy pokazać naszym konsumentom, że to właśnie przyzwyczajenia na dzień dobry i dobranoc, pielęgnują nasze samopoczucie w szczególności wtedy, kiedy za oknem robi się szaro - wyjaśnia Aneta Jeziorska, Brand Manager marki Luksja.

Dopełnienie filmu video stanowią dodatkowe materiały kreatywne (key visual, mniejsze produkcje filmowe) oraz influencer marketing i współpraca za mediami. Za opracowanie koncepcji kreatywnej i strategię komunikacji działań oraz ich egzekucję odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

tmpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl