Mint Media dla marki Mutti


Mint Media dla marki Mutti
2018-08-31
Agencja interaktywna Mint Media odpowiada za realizację projektu graficznego strony internetowej marki Mutti – włoskiego producenta przetworów pomidorowych. Efekty pracy można zobaczyć na https://mutti-jakoscbezkompromisow.pl/.

W ramach współpracy Mint Media i marki Mutti powstała nowoczesna i przejrzysta strona internetowa mutti-jakoscbezkompromisow.pl. Opisane zostały na niej flagowe produkty marki oraz innowacyjny proces ich wytwarzania, do którego wykorzystywane są pomidory pochodzące wyłącznie z włoskich upraw. Witryna ma także charakter edukacyjny – konsument może obejrzeć infografiki obrazujące jakość i zawartość pomidorów w produktach Mutti i porównać je z tymi, które oferuje konkurencja. Ponadto, na stronie znajdują się linki do serwisu YouTube z przepisami na dania, w których można wykorzystać wyroby marki.

Agencja Mint Media odpowiada za przygotowanie grafik na stronę oraz wypracowanie spójnej wizualnie całości, odzwierciedlającej charakter marki. Po stronie agencji za współpracę z klientem odpowiada Anna Sadowy, Account Manager.

Mutti jest kolejną w portfolio Mint Media marką, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest grupa Develey Polska. Przy projektowaniu strony mutti-jakoscbezkompromisow.pl staraliśmy się podkreślić, że oferta naszego klienta to jakość premium, na którą składa się m.in. ścisła kontrola upraw od momentu zasiania do zbiorów czy dokładna selekcja surowca. Strona pozwala nie tylko zapoznać się z produktami i sposobem ich wytwarzania - dostępne są również inspirujące przepisy oraz konkurs z atrakcyjnymi nagrodami – komentuje Anna Sadowy, Account Manager, Mint Media.

Agencja Mint Media współpracowała wcześniej z grupą, która jest dystrybutorem marki, m.in. podczas tworzenia strony dla Kikkoman ekspertzdrowegosmaku.pl, czy taksmakujejakosc.pl dla marki Develey.

Mint Media to agencja interaktywna działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction. Więcej informacji na www.mintmedia.pl.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl