Mionix: kolorowa rewolucja


Mionix: kolorowa rewolucja
2017-03-15
Nowe strona internetowa, design opakowań, produkty i wizja stojąca za marką – tak w praktyce prezentują się zmiany w brandzie Mionix. Jak dokładnie wygląda rewolucja w przypadku szwedzkiego producenta?

Szwedzi postanowili dokonać rewolucji wizerunkowej, wychodząc poza wąski krąg geeków i uczynić ze swoich produktów element stylu życia. Mionix chce przy tym, by biurka graczy, artystów i zwykłych użytkowników komputerów stały się znacznie weselszym miejscem.

Realizacji tego celu służy wprowadzenie popularnej myszki Castor w nowych kolorach lukru, lodów, francuskich frytek i rekiniej płetwy, lub klasycznie rzecz ujmując: różowym, turkusowym, żółtym i szarym. Do tego dochodzi standardowy już dla Castora czarny.

To jednak nie koniec niespodzianek, bowiem Mionix ujawnił także, że wkrótce wypuści na rynek zupełną nowość w swojej ofercie: długie podkładki pod nadgarstki, w czterech, wymienionych już, wariantach kolorystycznych (z pominięciem szarego). Dodatkowo każdy z long padów ozdobiony będzie wzorami odpowiadającymi nazwom kolorów. Te same ikony pojawiły się także na odświeżonych opakowaniach do produktów szwedzkiego producenta.

Wkrótce powinny pojawić się informacje związane z kolejnymi nowymi produktami od Mionix, dlatego warto śledzić odmienioną stronę internetową producenta, jak i jego konto twitterowe, by być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Entrymedia

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl