„Mistrzowie grillowania“ – rusza aplikacja Henryka Kani
ZM Henryk Kania S.A. na swojej stronie internetowej www.henrykkania.pl oraz profilu marki Maestro na Facebooku wystartowały właśnie z aplikacją konkursową „Mistrzowie grillowania”. Codziennie do wygrania będzie jeden, spersonalizowany fartuch, a w finale gri
ZM Kania wybiorą ich zdaniem najciekawszy projekt fartucha każdego dnia konkursowego. Nagrodzony fartuch trafi do osoby, która go zaprojektowała. Na koniec akcji, ze wszystkich wyróżnionych projektów wybrany zostanie zwycięski, którego autor otrzyma grill gazowy marki Weber wraz z akcesoriami. Zabawa potrwa kilkanaście dni.
O MARCE HENRYK KANIA:
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.
Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Nadesłał:
psikora@zmkania.pl
|