Mitsubishi L200 Monster gwiazdą 32. Warszawskiego Festiwalu!
W miniony piątek, 7 października, rozpoczęło się jedno z ważniejszych wydarzeń w świecie kinematografii – Warszawski Festiwal Filmowy. 32. edycja WFF to zarazem druga, podczas której rolę partnera imprezy pełni polski oddział Mitsubishi Motors.
W miniony piątek, 7 października, rozpoczęło się jedno z ważniejszych wydarzeń w świecie kinematografii - Warszawski Festiwal Filmowy. 32. edycja WFF to zarazem druga, podczas której rolę partnera imprezy pełni polski oddział Mitsubishi Motors. Tegoroczny główny bohater - Mitsubishi L200 Monster - wita dziesiątki tysięcy wielbicieli kina przy schodach Kinoteki godnie reprezentując japońską markę w roli Oficjalnego Samochodu 32. WFF.
Dwa modele L200 w spektakularnej specyfikacji Monster stanęły przed warszawską Kinoteką. Flota samochodów Mitsubishi przez okres całego festiwalu posłuży także do przewożenia znanych przedstawicieli świata filmu i gości festiwalu. „Wnętrze aut Mitsubishi przemieni się w plan filmowy, na którym powstanie kilka programów FesTiVi - telewizji festiwalowej, emitującej na stronie www.wff.pl relacje z wydarzeń oraz wywiady z twórcami filmów prezentowanych na festiwalu." - mówi Kinga Lisowska, PR manager MMC Car Poland.
Polska filia Mitsubishi Motors podczas tegorocznej edycji Warszawskiego Festiwalu Filmowego odegrała ważną rolę przy organizacji tak elitarnego wydarzenia, jakim jest Gala Otwarcia festiwalu.
Rozpocznij wirtualną przygodę na czerwonym dywanie!
W warszawskim Multikinie w piątek, 7 października, odbyła się Gala Otwarcia 32. WFF, którą uświetnił gorąco przyjęty pokaz „Honorowego obywatela" - hiszpańsko-argentyńskiej koprodukcji w reżyserii Gastona Duprata i Mariano Cohna. Nikt jednak nie przypuszczał, że to nie jedyny filmowy debiut podczas wydarzenia.
„Nie wiedzieliśmy, jak przenieść do Multikina nasze samochody, więc stworzyliśmy aplikację." - zażartował prezes MMC Car Poland, Yasuyuki Oyama - „Jako firma słynąca z najnowszych technologii oraz niezachwianej pozycji lidera 4x4, przenieśliśmy nasze najmocniejsze atuty do świata filmu. Przy współpracy ze specjalistami od offroadu oraz przy wykorzystaniu naszych modeli do jazdy w trudnym terenie, przygotowaliśmy film w technologii 360°. Wystarczy założyć okulary Samsung Gear VR i dać się przenieść do wirtualnej rzeczywistości na miejsce pilota Mitsubishi L200, którego specyfikacja nie bez powodu nosi nazwę „Monster" oraz do słynnego zwycięzcy rajdu Dakar - Mitsubishi Pajero w wersji Adventure. Ta nietypowa przejażdżka przybliży użytkownikom naszą markę i z pewnością zapewni dreszczyk emocji" - dodaje.
Galę Otwarcia 32. Warszawskiego Festiwalu Filmowego, poprowadzoną przez Katarzynę Janowską - cenioną dziennikarkę telewizyjną, radiową i prasową oraz byłą szefową TVP Kultura, zaszczyciło swą obecnością blisko 800 przedstawicieli świata filmu a wśród nich zdobywczyni Oskara Ewa Braun, znakomici reżyserzy Janusz Kondratiuk i Jacek Borcuch, ceniona aktorka Iga Cembrzyńska, Magdalena Sroka - szefowa Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej oraz znana piosenkarka Marysia Sadowska.
Wśród gości nie zabrakło także Anny Cieślak - aktorki i ambasadorki marki Mitsubishi. „Warszawski Festiwal Filmowy to prawdziwe święto dla ludzi kochających kino. Cieszę się, że marka Mitsubishi wspiera imprezę, dzięki której możemy obejrzeć tyle wspaniałych filmów i poznać wybitnych twórców z całego świata". Aktorka razem z innymi gośćmi testowała Virtual Reality - „Wirtualna jazda okazała się naprawdę emocjonująca i bliska tej, której doświadczyłam podczas offroad'u. To prawie jak w kinie, kiedy oglądasz wykreowaną historię, która dotyka Twoich prawdziwych emocji." - dodała.
Stoisko VR przedstawiające terenowe możliwości Mitsubishi nie zeszło ze sceny wraz z końcem Gali. W Multikinie w Złotych Tarasach, jak i w Kinotece, będzie można wirtualnie przetestować auta przez okres całego 32. Warszawskiego Festiwalu Filmowego, który potrwa do 16 października.
Mitsubishi L200 Monster w świecie filmu
Firma Mitsubishi Motors mocno dba o miłośników marki. Tegoroczny I Zlot Mitsubishi jedynie pogłębił relacje, które nawiązano już dużo wcześniej między innymi za pośrednictwem Mitsumaniaków - największego fanklubu motoryzacyjnego w Polsce. By zacieśnić więzy ze swoimi miłośnikami, polska filia MMC zabrała swoich fanów na Galę Otwarcia Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Warunkiem otrzymania dwuosobowego zaproszenia był udział w konkursie i udzielenie najbardziej kreatywnej odpowiedzi na temat filmowych cech Mitsubishi L200 Monster. „Ładnie się porusza, umie się ustawić do kamery, jest zbawieniem dla fotoreporterów, bo nosi własne reflektory J" - napisała zwyciężczyni konkursu, Monika Turło.
Firma Mitsubishi Motors zapewnia, że to nie jedyny konkurs, który ma w planach w bieżącym roku.
„Cieszymy się, że Mitsubishi L200 Monster zadebiutował w filmowym świecie" - komentuje prezes polskiej filii Mitsubishi Motors Yasuyuki Oyama - „To wspaniale, że zeszłoroczna współpraca z Warszawskim Festiwalem Filmowym ma swój dalszy ciąg i w tym roku. Jesteśmy dumni mogąc wesprzeć tak prestiżowe wydarzenie."
Kreacją materiałów graficznych zajęła się agencja Imagine, aplikację 360° przygotowała agencja TIAL, natomiast za organizację cateringu oraz japońską oprawę podczas Gali Otwarcia zadbała firma Formy Proste.
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875, +48 22 46 31 800 w. 175, +48 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/
Nadesłał:
MonikaKozlowska
|