"Mobiliusz" najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards


"Mobiliusz" najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards
2012-03-28
Kampania B2B „Mobiliusz” zrealizowana przez agencję social mediową Think Kong dla Adobe została nagrodzona w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012. Celem nagrodzonego projektu była promocja narzędzi zawartych w pakiecie Adobe Creative Suite 5.5 wśród firm i specjalistów zainteresowanych tworzeniem rozwiązań (aplikacji) na urządzenia mobilne działające pod kontrolą różnych systemów operacyjnych.

„Nagroda jest dla nas bardzo ważna, bo potwierdza naszą skuteczność w prowadzeniu kampanii wspierających sprzedaż B2B w social mediach"- komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong - „Wspólnie z Adobe Systems udało się nam udowodnić, że media społeczne to świetna przestrzeń do realizacji takich działań".

Za koordynację kampanii „Mobiliusz" ze strony Adobe była odpowiedzialna Klaudia Jaworska, Senior Marketing Manager Adobe Systems w Polsce. Za prowadzenie kampanii ze strony agencji odpowiedzialny był zespół kierowany przez Martę Odrzywolską. Za kreacje odpowiadała Iwona Piechocka, Social Media Creative w Think Kong.

Projekt kampanii opierał się na przygotowaniu treści edukacyjnych i ich promocji w mediach społecznych. Głównym elementem kampanii był wideo-kurs zawierający 12 odcinków o przenoszeniu rzeczywistej produkcji (specjalnie przygotowanej gry we Flash) na urządzenia mobilne z wykorzystaniem CS 5.5. Materiał był promowany w serwisach branżowych oraz na stronach dedykowanych technologiom mobilnym. W ramach kampanii, na najpopularniejszych blogach (m.in. blog.mediafun.pl, antyweb.pl, ak74.pl, webfan.pl) zorganizowano także konkursy promujące wideo-kursy.

Internet Advertising Competition (IAC) Awards to pierwszy międzynarodowy konkurs branżowy w całości poświęcony reklamie online. Nagrody przyznawane są od 1999 roku przez amerykańską organizację Web Marketing Association, której celem jest ustanawianie wysokich standardów w obszarze marketingu internetowego oraz tworzenia korporacyjnych stron WWW. Misją IAC Awards jest uhonorowanie najlepszych i najciekawszych kampanii reklamowych online. W poprzedniej edycji wśród nagrodzonych projektów znalazły się m.in. projekty takie jak Coca-cola Happiness Machine, Toyota Sponsafier czy Cisco'ed.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media, strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2011 r. Think Kong reprezentuje w Polsce międzynarodową sieć eBuzzing obecną m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa też w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana (Magellan Awards 2010, 2011, Newscomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Siemens, TVP, Neinver, RWE, Panasonic.

Więcej informacji dla mediów:

Dariusz Chrzanowski
On Board San Markos Group
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00
E-Mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Interaktywna Think Kong
http://thinkkong.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl