Mobilny BOK PGE ponownie wyruszy w trasę


2020-06-30
Po kilku miesiącach ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa, mobilne Biuro Obsługi Klienta największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce powraca do obsługi.


Już we wtorek, 30 czerwca pojawi się w Staszowie, a dzień później w Janowie Lubelskim.

Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został przystosowany do prowadzenia działalności usługowej. Dzięki wykwalifikowanym doradcom, Klienci mogą zrealizować w mobilnym biurze wszelkie kwestie związane z energią elektryczną i gazem.

Podobnie jak stacjonarne placówki obsługi, również mobilny BOK działa w reżimie ograniczeń sanitarnych, a obsługa odbywa się przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa i higieny:
  • wewnątrz mobilnego BOK-u może przebywać tylu Klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi,
  • konsultant zaprasza kolejne osoby oczekujące na obsługę na zewnątrz,
  • wewnątrz pojazdu obowiązuje zasada zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk przed podejściem do stanowiska obsługi,
  • Klienci oczekujący na zewnątrz powinni zachować bezpieczną odległość 2 metrów od pozostałych osób.
PGE Obrót
press box

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl