#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki


2020-10-01
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.

W spotach telewizyjnych występuje ambasador marki Robert Lewandowski. Kampanii towarzyszy oferta atrakcyjnych benefitów dla użytkowników urządzeń Huawei, w tym nowość – unikalne tarcze z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego do pobrania na najnowszy smartwatch marki.

 

Kampania promująca MatePad Pro inspiruje do zakupu dwóch innych tabletów, najnowszych modeli w ofercie marki – MatePad T10 i T10s. Ich regularna sprzedaż rozpoczęła się dziś i połączona jest z atrakcyjnymi ofertami w wybranych aplikacjach w sklepie AppGallery.

 

Kampania #mójHuawei

Kampania #mójHuawei komunikuje najnowsze produkty „pro” dostępne w portfolio marki. Głównym elementem kampanii jest dynamiczny spot telewizyjny z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego, który prezentuje najważniejsze funkcje tabletu, smartwacha i słuchawek. W przypadku tabletu jest to mobilność, wielozadaniowość oraz duży i czytelny ekran, w przypadku Watcha GT 2 Pro – 2 tygodnie pracy baterii, bezprzewodowe ładowanie oraz design pasujący do każdego typu stroju, a w przypadku słuchawek FreeBuds Pro – dynamiczna redukcja szumów.

 

Link do 30-sekundowego spotu telewizyjnego: https://youtu.be/7q2mDngt208. Spot emitowany będzie także w krótszej, 15-sekundowej wersji.

 

Kampania #mójHuawei obejmuje także działania digital i PR.

 

Huawei MatePad Pro, najpotężniejszy tablet marki, w nowej cenie

Huawei MatePad Pro to najbardziej zaawansowany tablet marki, opracowany z myślą o mobilnej pracy i rozrywce. Urządzenie wyposażone jest w funkcje ułatwiające wykonywanie wielu zadań na raz, między innymi błyskawiczne i bezpośrednie przesyłanie plików między tabletem a smartfonem oraz obsługę trzech aplikacji równocześnie. Dodatkowo, do 18 października Huawei MatePad Pro dostępny jest w nowej rekomendowanej cenie, która wynosi 2099 zł (wersja z WiFi) oraz 2399 zł w wersji z LTE.

 

Tarcze z Robertem Lewandowskim na smartwatch Huawei

Dla fanów Roberta Lewandowskiego i smartwatchy marki, Huawei przygotował specjalną odsłonę tarcz zegarka z jego wizerunkiem. 1 października w aplikacji Huawei Zdrowie pojawią się dwie tarcze z ambasadorem, które można zainstalować na najnowszym Huawei Watch GT 2 Pro. W najbliższym czasie tarcze będą dostępne też dla pozostałych smartwatchy marki.

 

Huawei MatePad T10 i T10s w sprzedaży regularnej

1 października rozpoczęła się również sprzedaż regularna najnowszych, multimedialnych tabletów w portfolio Huawei – MatePad T10 i T10s. Dla konsumentów, którzy zdecydują się kupić jedno z urządzeń, marka przygotowała szereg benefitów dla konsumentów, w tym bezpłatny i bezterminowy dostęp do nawigacji i map Polski w aplikacji AutoMapa. Aby go otrzymać wystarczy do 31 grudnia pobrać aplikację z Huawei AppGallery i zalogować się do niej za pomocą ID Huawei. Oferta dotyczy również pozostałych tabletów i smartfonów marki opartych o Huawei Mobile Services.

 

Na użytkowników tabletów i smartfonów Huawei czeka również dostęp premium do aplikacji Odrabiamy.pl na cały rok szkolny. Warunkiem jego otrzymania jest pobranie aplikacji z Huawei AppGallery do 31 grudnia. Osoby, które zdecydują się kupić najnowszy tablet, mogą skorzystać również z oferty w aplikacji WP Pilot – 14 dni dostępu do pakietu Starter Plus, który umożliwia oglądanie 30 kanałów bez reklam. Promocja potrwa do 30 stycznia 2021 roku.

 

Obydwie oferty są dostępne także dla użytkowników innych tabletów i smartfonów marki, zarówno starszych modeli opartych o GMS, jaki i nowszych z HMS.



Nadesłał:

Mateusz Rogowski

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl