Momentum Way nowym klientem agencji Best Brands PR
Agencja Best Brands PR rozpoczęła współpracę z Momentum Way – Beatą Kapcewicz, Joanną Gdaniec i Krzysztofem Hillarem, zespołem trenerów i coachów biznesu.
Grupa Momentum Way rozpoczęła swoją działalność w 2014 roku od szkoleń w zakresie zarządzania karierą, budowania marki osobistej, IMPROsprzedaży, przywództwa oraz komunikacji w zakresie wystąpień publicznych i biznesowych. Wszyscy członkowie Momentum Way prowadzą sesje indywidualne oraz treningi grupowe w oparciu o proces facylitowany dla osób zainteresowanych rozwojem kompetencji menadżerskich. W ich autorskich programach i warsztatach rozwojowych dotychczas uczestniczyli przedsiębiorcy, menadżerowie oraz członkowie zarządów wielu średnich i dużych firm, m.in.: IKEA, Coca-Cola, Samsung, Nokia, a także spółek Skarbu Państwa m.in. ORLEN S.A.
Momentum Way obecni są ze swoją ofertą w segmencie B2C oraz wspierają szeroko pojęty biznes B2B. Na rynku dostępne są książki ich autorstwa, które stanowią uzupełnienie ich propozycji treningowych: „52 nawyki szczęściarzy” oraz „4 role lidera” B. Kapcewicz, „IMPRO sprzedaż” J. Gdaniec, „Przemawiaj i zarabiaj” K. Hillara.
„Pomagamy liderom stawać się bardziej świadomymi menedżerami, wchodzić na kolejne etapy rozwoju oraz mądrze prowadzić swoje zespoły. Wyposażamy ich w najważniejsze kompetencje, które pozwalają osiągać sukcesy” – Beata Kapcewicz, Joanna Gdaniec, Krzysztof Hillar.
Best Brands PR zadba o wizerunek marki w obszarze biznesowym poprzez działania media relations. Za prowadzenie klienta z ramienia agencji odpowiada zespół pod kierunkiem Pauliny Kobus. Umowa jest objęta klauzulą poufności.
Nadesłał:
BestBrands
|